Allergie: wie herkent deze symptomen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xjudithx

Re: Allergie: wie herkent deze symptomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 13:04

RianneH schreef:
Zou fijn zijn als je nu eindelijk de reden zal vinden. Omdat je zelf ook al aangeeft dat jullie ddie rupsen hebben kan het best eens een goede reden zijn. Ik heb er geen ervaring mee Knipoog

Wel waarschuwen, sluit niets uit Knipoog Maar bel idd eens je DA met je bevindingen.

Ik heb met de DA al zitten brainstormen, we proberen niets over het hoofd te zien. Van de rupsen wist hij te weinig af, maar hij vond het een waarschijnlijke optie.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 14:53

xjudithx schreef:
Opties: (...) een reactie op de processierups (die zit in bomen op ons erf, maar deze grenzen niet direct aan de wei waar ze nu in staan).

Hierop moet ik terugkomen: hoewel ik ze zelf niet gezien had, blijken ze wel in bomen te zitten die aan de wei grenzen waar ze nu in staan. Helaas grenzen de bomen met rupsen aan alle vier onze weien.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:58

nou ben je mooi klaar mee dus..
en nu?
laat je ze verdelgen?

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 18:50

Daar moeten we het eens goed met mijn vader over hebben. Het is zijn land en hij staat daar volgens mij niet om te springen. Trouwens: ik geloof dat je nadat de rupsen verdwenen zijn nog zo'n jaar of 10 last van de brandharen kan hebben.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:14

mijn paard heeft een rare reactie bij het eten van het hooi van dit jaar. eet er nu niet meer van, vanmorgen wel nog maar begint te slijmen in de mond en zijn mond overal aan te schuren net alsof hij jeuk heeft. hooi zit niks verkeerd is , zichtbaar...