Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sabine1985 schreef:sorry maar dat is onzin.
je moet niet gaan voeren naar wat je paard weegt maar naar de hoeveelheid werk wat hij verricht.
mapke weegt 800 kilo en krijgt een halve kilo brok per dag.
de rest is allemaal hooi en ze staat op het land(overdag)
chipieke schreef:Ga gewoon meer hooi bijvoederen. Is geen extreme dikmaker, en zo hebben ze toch altijd iets om op te knabbelen!
sabine1985 schreef:er mag best wat meer op ja.
maar dat is mijn menig hoor.
probeer het eens met het minderen van krachtvoer.
natuurlijk niet van de 1 op de andere dag geen krachtvoer meer,maar rustig aan naar wat minder.
zoveel kan echt niet goed zijn hoor.
vraag je DA maar eens.
dit is gewoon een tip he en geen aanval
sabine1985 schreef:ik dacht dat je het over krachtvoer had!
maar muesli voer je je paard echt geen 4 kilo daags van hoor hahaha
dat spul weegt niks ja hahahah

kimmie261 schreef:ja,maar er reageerde iemand of ik wel goed bij mijn hoofd was dat te denken...heb ff in mijn bovenkamer gecheckt ,en ja hoor,alles deed het nog![]()
maar ik zou zeker dus NIET minder krachtvoer gaan geven,wel meer ruwvoer
Michelle___ schreef:Wát een geweldig paard!!
Iets meer ruwvoer kan denk ik geen kwaad. Maar het is niet noodzakelijk. Ze moet iig niet afvallen.
JoCo schreef:chipieke schreef:Ga gewoon meer hooi bijvoederen. Is geen extreme dikmaker, en zo hebben ze toch altijd iets om op te knabbelen!
Is dit volgens jouw dan toch nodig dan? Foto staat op 1ste pagina...
madamX schreef:Ik vind dr niet slecht uitzien.
Een atleet die jaren gesport heeft en nu gestopt is krijgt ook een andere lichaambouw.
Ik zou zeggen: meer ruwvoer geven, minder krachtvoer en accepteren hoe ze dr nu uitziet. Als ik het goed begrijp is ze nu gezond en dat is het belangrijkste.