Sommigen hebben het gewoon moeilijk met goed lezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja_vR schreef:droes kan idd overal op het lijf naar bovenkomen als het naar binnen slaat
mar op zich een dier wat verder geen symptomen heeft en fit is , kan bijna geen (verslagen ) droes hebben
verder , persoonlijk vind ik het er niet echt als droes uitzien , maar als een mijn of schimmel oid, maar ja, dat is ook allemaal giswerk, ik bedoel zo vanaf de foto kun je niet direct zien en voelen wat het is
en droes gaat over het algemeen sieso gepaard met prut wat uit de wondes komt...
ik zou wel gewoon vervoeren, trailer zou ik naderhand wel even ontsmetten met een flinke concentratie halamidd
paard dan thuis even in quarantaine en even nog een andere DA naar laten kijken om te zien wat het echt is ,
als het een mijt of schimmel is , is het met de jiste behandeling ook weer zo opgelost
Fantastico schreef:Iedereen gaat wel erg off topic.. vind niet dat ze moet worden aangevallen op van alles en nog wat. Het is hun keuze om dit paard te kopen.
Ik neem aan dat het gewoon een goede dierenarts is en geen kwakzalver, dus als hij zegt dat het niet besmettelijk is, dan zou ik daar gewoon ook vanuit gaan.
Voorzichtig zijn kan natuurlijk nooit kwaad..
Liezel1 schreef:Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ze voor een prikkie weg mocht? Was dit (toekomstige) beeld bij de vorige eigenaren bekend? Heeft ze dit vaker gehad?