Ach meid, wat erg. Gecondoleerd. Ik heb zo voor je gehoopt dat de second opinion positief uit zou vallen. Sterkte.
second opinion bleek nog veel meer mis te zijn (wat ik dus al dacht aangezien alle symtomen) Dus ter plaatse besloten om hem uit zijn lijden te verlossen..
ik ben er helemaal kapot van. nooit gedacht dat het me zo zou raken..
De pony (was die bonte trouwens Mindim) had vanalles. Heb er express voor gekozen om het niet online te zetten.
Uiteindelijk komt het erop neer dat we beiden gelijk hadden. De dierenarts dat ie ingeslapen moest worden en ik dat ie veel meer had dan de dierenarts zei en wou geloven.
Rascha
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Sterkte meid!! Onthoud goed dat je er goed aan gedaan hebt, om er een 2e arts naar te laten kijken!! Logisch dat je er veel verdriet van hebt... Je verstand en je gevoel zijn elkaar even kwijt, en dat doet pijn... Dikke troostknuffel !!
Het is en blijft jou paard en jou geld, dus als jij die bloedtest wil, moet de da dat gewoon doen. En anders andere laten komen. Heb ook een keer meningsverschil gehad; volgens da moest paard naar de kliniek en moest zijn hoofd geopereerd worden voor een ontsteking. Hij heeft een week antiiotica gehad en er heeft verder nooit iets hoeven gebeuren.
Gewoon even al je medische gegevens opvragen van de DA, en dan een afspraak maken bij een andere DA, en daar de medische gegevens aanoverhandigen. Die kan dan altijd andere of dezelfde conclusies trekken.
Bij mij kwam er toendertijd een hele andere conclusie uit...
In ieder geval goed dat je hebt gedaan wat je zelf het beste vond, en hebt aangedrongen op een second opinion. Het heeft niet aan je eigen inzet gelegen. Veel sterkte met het verlies van de pony.