Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KiWiKo schreef:en weet je wat ik het ergste vind........... straks gaat dat paard in protest (logisch natuurlijk) en dan is het die K..bok! misschien krijgt ie nog een trap voor zn billen..........
echt, echt sneu
iemand met ook maar een greintje logisch denkvermogen begrijpt toch wel dat dit hoogst merkwaardig is

) 

KiWiKo schreef:............. hmmmm omdat je gezond verstand hebt???![]()
alleen ik kan ook wel inkomen dat mensen het wel verkeerd doen. Niet iedereen is even slim.
ztugwell schreef:Zilfstar schreef:Ja, dat moet je altijd HEEEEEEL duidelijk tegen eigenaren van patienten vermelden!!!Spreek uit ervaring als dierenartsassistente. Snel even rechtzetten bij die eigenaresse hoor! De hoef zal ie het niet aan voelen, maar in dat leven toch wel!!! Weigert ie niet als ze dat doet? Heb je gecheckt of het echt nog kokend water is, of heb je het zelf verkeerd gehoord en is het wel al afgekoeld??? GUT beessie zeg! helemaal als ie het toestaat en het IS kokend heet
Ja natuurlijk weigert hij wel , maar dat is zowiezo wel als je met de zak aan komt lopen .
Als die eenmaal omzit zie je hem een paar keer springen en der op staan en weer wegspringen , daarna staat hij rustig stil .
Ik weet zeker dat het kokend water is , want ik heb het met haar der over gehad .
aerdenhout1 schreef:Ik begrijp er ook geen ene moer van...hoe dom ( zal maar geen blond zeggen krijg ik KiwiKo weer over me heen) ben je!!!!!!
Ik hoop dat TS wel de eigenares van dit arme dier goed inlicht, anders staat dt dier nog een aantal dagen met z'n pootje in veels te heet water.
(alhoewel ik eigenlijk denk dat het ook de eerste keer niet is gelukt om hem in die bak te krijgen)
joopiexx schreef:Wat een bizar verhaal.
Dat verzin je toch niet?
Trouwens mok door teveel water..
Ik heb altijd geleerd dat ik bij een hoefzweer een laagje water met soda in een teiltje moest doen, en dat het niet verder moest komen dan zijn hoefbal.. Om zo mok te voorkomen.
joopiexx schreef:Wat een bizar verhaal.
Dat verzin je toch niet?
Trouwens mok door teveel water..
Ik heb altijd geleerd dat ik bij een hoefzweer een laagje water met soda in een teiltje moest doen, en dat het niet verder moest komen dan zijn hoefbal.. Om zo mok te voorkomen.
) aerdenhout1 schreef:Sommige mensen.........
!!!! Thats_Me schreef:Ja, maar toch zie je het vaak genoeg fout gaan. Juist omdat mensen zich zorgen maken en denken te horen van een dierenarts dat ze met kokend water moeten schoonmaken oid.