We hebben nog wel zon spuit thuis. Ik was het elke dag al met betadine shampoo, dat ontsmet ook wel.
Heb het net weer even open gepeuterd, maar dat neemt ie me niet in dank af

Er kwam ook geen etter meer uit?? Tis nog wel een dikke bult..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
We hebben nog wel zon spuit thuis. 

Het is ook pijnlijk hoor zo'n bult, de een laat het beter toe dan de ander..
Clown begint dan te steigeren en hupsen
) en er is een 2e gaatje bij gekomen waar etter uit kwam.

) 
Pallatin schreef:Misschien kun je het bevroren van huis naar stal meenemen? en weer mee naar huis? Hopelijk helpt t stappen....Het is ook pijnlijk hoor zo'n bult, de een laat het beter toe dan de ander..
Wel goed dat er weer een gaatje bij is gekomen...Wij moesten soms flinke druk uitoefenen voor dr weer een lading rommel uitkwam. Pas als je bult helemaal plat is, is het leed geleden. Ik denk daarom ook dat het wondvocht wat je nu ziet niet betekent dat de wond 'schoon' is...afwachten maar en openhouden...
Allejandro schreef:Pallatin, behandelmethode is de wondjes dus open houden en zorgen dat het schoon blijft (het moet dus niet gaan ontsteken ed.)
Hij zei dat het wel een week echt uit kon zweren..
En dat ik het dus in de gaten moest houden en als ik het niet vertrouwdde hem bellen natuurlijk.![]()
Ik heb vandaag gespoeld met een spuit & zout oplossing en dat vond hij niet heel geslaagd maar de plekjes waren weer open enz. Kwam weer geen etter uit...
Zelf open maken doe ik met zo'n beweeglijk been echt niet![]()
overigens vind ie het wel heerlijk als ik zn been koel met koud water![]()
Hij heeft ook geen 2 bulten ofzo, blijft echt bij deze bult.
Ik heb met m'n spiegelreflex betere foto's gemaakt maar die zal ik er straks opzetten, ik moet nu eerst aan het werk![]()
bedankt voor je meedenken iig!
) 

Weet de DA waarvan hij dit gekregen heeft? kiimberliiee schreef:ik denk dat je even rust moet houden... En als de dierenarts zegt dat het oke is gaan rijden en dergelijke...