Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dolor schreef:ik vind het raar dat er geen scan gemaakt is. zo kan de da nooit met zekerheid zeggen of het een peesontsteking is of een echte peesblessure, aangezien die aan de buitenkant de zelfde symptomen kunnen geven.
heeft de da een reden gegeven waarom hij niet gescand heeft? en zo niet, zou ik hem toch maar even bellen om te vragen hoe dat zit.

Gulpje schreef:Zo'n makkelijk en fijn paardje heb ik ook Stroo! Scheelt enorm he?
Ze staat nu trouwens weer hele dagen op het land. Wel in een afgezet stukje van 5 bij 4, en een bandage met onderlap om ter ondersteuning.

Prisca schreef:Gulpje schreef:Zo'n makkelijk en fijn paardje heb ik ook Stroo! Scheelt enorm he?
Ze staat nu trouwens weer hele dagen op het land. Wel in een afgezet stukje van 5 bij 4, en een bandage met onderlap om ter ondersteuning.
Vind het toch erg eng Gulpje?. Bij een onsteking wat om vooral nu met de warmte. Ik zou voor zonder kiezen en op eenredelijk klein afgezet stuk zodat de grond niet zo verschilt.