Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
joyna schreef:ik bedoelde een veulentje bij mijn eigen merrie niet dat ik iemand anders paard er mee wil dekken of het veulen wil verkopen dan blijft het gewoon bij mijn .

Suzanne F. schreef:joyna schreef:ik bedoelde een veulentje bij mijn eigen merrie niet dat ik iemand anders paard er mee wil dekken of het veulen wil verkopen dan blijft het gewoon bij mijn .
Dan krijg je naast een kreupele vader ook een kreupel veulen...
Doe je goed!
) 100% in orde en weet je zeker dat je je veulen niet met een achterstand de wereld in stuurt.Liezel1 schreef:Waarom wil je dit paard kopen?
Om er zelf mee te rijden of is de achterliggende gedacht een "goedkoop" veulen te fokken?
Dan kun je echt beter een bewezen hengst kiezen.. Die zijn (meestal) 100% in orde en weet je zeker dat je je veulen niet met een achterstand de wereld in stuurt.
Nog beter: Laat de hengst staan en koop gewoon een leuk veulen dat al geboren is...
Fokken is gokken, maar je kunt wel min of meer je eigen kansen bepalen..... De kansen die jij nu voor je toekomstige veulen schetst zijn niet écht glansrijk.....