sonjim schreef:Wat voor een paard zoek je dan, binnen die prijsklasse. Een recreatiepaard of sport gericht en welke discipline.
Een goed allround (sport) paard. Waar ik dressuur mee kan rijden.
Lekker springen. En crossen etc.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sonjim schreef:Wat voor een paard zoek je dan, binnen die prijsklasse. Een recreatiepaard of sport gericht en welke discipline.
Lady_Daniels schreef:sonjim schreef:Wat voor een paard zoek je dan, binnen die prijsklasse. Een recreatiepaard of sport gericht en welke discipline.
Een goed allround (sport) paard. Waar ik dressuur mee kan rijden.
Lekker springen. En crossen etc.
robinelma schreef:Tja.. de enige vraag die je jezelf moet stellen is: Heb je eventuele rampen ervoor over..
Want straks heb je een band met het paard, en nu nog niet.. zoals al gezegd.. Ik zou nog even 10 keer nadenken..
superwoman schreef:Met 1000,- meer, heb je al veel meer keuze. Tot 3000,- hoeft een paard voor de verzekering niet op de foto, dat weten ook veel verkopers....
beantsje schreef:superwoman schreef:Met 1000,- meer, heb je al veel meer keuze. Tot 3000,- hoeft een paard voor de verzekering niet op de foto, dat weten ook veel verkopers....
nou, mss een beetje off topic, maar er zijn ook verzekeraars die tot 4000 verzekeren zonder foto's. En bovendien ben je zelf vrij om de hoogte van de verzekerde waarde te bepalen. Dat hangt dus niet van de verkoopprijs af.