ONGELOOFELIJK.!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: ONGELOOFELIJK.!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:32

Nee ik steun je idee Haha!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:35

fjordnina schreef:
Is het gek dat ik denk aan een zeker alarm? Clown

Misschien wel, misschien niet. Kan best hard zijn aangekomen bij de TS maar volgens mij heeft ze ook alles maar van horen zeggen en weet ze niet precies wat.

Agja het is nou eenmaal zo dat als sommige mensen slacht horen in combinatie met paarden ze gelijk gaan stijgeren. Terwijl de meeste mensen zonder dat ze het weten ooit of regelmatig wel eens paardenvlees eten Clown

Maar goed lijkt mij niet dat de eigenaar twee goede paarden naar de slacht zouden brengen. Dan is er vast en zeker meer aan de hand. Hoefproblemen zijn vaak te behandelen maar als de smit het al niet meer kan oid dan zal er vast meer aan de hand zijn.
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 24-05-08 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:36

ik vind het niet vreemd.... maarjj.. als ze het over mijn favoriete paard zouden zeggen ( en ik weet zeker : "mijn"paard slachten) dan zou ik ook niet happy zijn... maar dan moet ik het wel zeker weten

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:53

Beetje raar topic vind ik dit. De paardenhoef is verkeerd en dan hoor jij iets over de slacht (ik las trouwens dat de paarden praatten maar dat kan aan mij liggen) en meteen gaan ze naar de slacht ofzoiets

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:16

Misschien moet je vragen of er een keer een hoefsmid kan komen en waarom ze het over de slacht hadden

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:19

Ik zou als ik jou was gewoon gaan vragen of de pony naar de slacht moet. Dan heb je meteen antwoord. Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:56

Ik las dat je nu tijdelijk in een rolstoel zit omdat je vier tenen hebt gebroken? Fijn dat je dan toch nog pony's kan poetsen Knipoog. En een tijdje geleden (13 januari) had je een eigen paard, terwijl je een dag later post dat je graag een eigen paard zou willen en op zoek bent naar een pony? Weet je zeker dat alles wat je post wel de waarheid is Schijnheilig ?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:00

Ach mijn vriend zegt ook weleens als ik met een paard bezig ben van: ''lekker frikandelletje''
Is gewoon een grapje,... wie weet was dat bij jou ook wel zo,...

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:40

promptertje schreef:
Ik las dat je nu tijdelijk in een rolstoel zit omdat je vier tenen hebt gebroken? Fijn dat je dan toch nog pony's kan poetsen Knipoog. En een tijdje geleden (13 januari) had je een eigen paard, terwijl je een dag later post dat je graag een eigen paard zou willen en op zoek bent naar een pony? Weet je zeker dat alles wat je post wel de waarheid is Schijnheilig ?

Inderdaad een beetje vaag allemaal.... Scheve mond
Maar goed, ze doet er verder niemand kwaad mee... Ze wil waarschijnlijk dolgraag meepraten met de paarden/ponybezitters onder ons Knipoog . Die (penny)tijd heb ik ook gehad... Haha! Bloos

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:15

Slotje.