Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chivance schreef:GinaLoveStar schreef:niet opereren omdat het te duur is ?
sorry maar ik zou er alles voor over hebben om mn beestjes te redden
egt waaar alleeeees ik heb het ook gedaan met mijn paard en het is allemaal goedgekomen
of vraag wat de bij de vorige eigenaar deden
Ik vind dat jullie nogal beschuldigend naar de opstarter van dit topic reageren ivm wel of niet laten opereren bij koliek. Beseffen jullie wel goed wat een koliekoperatie inhoudt? Dat dit een hele boel geld kost en de zorgen die je achteraf hebt? Wie zegt dat iedereen zomaar even het geld heeft om je dier te laten opereren? Dat is niet zo vanzelfsprekend hoor! Ik vind het mooi dat ze raad vraagt, dit is toch een teken dat ze om de pony geeft? Ik vind wel dat ze moet kiezen als het niet betert om de pony niet verder onnodig te laten afzien, maar haar verwijten dat ze niet laat opereren? Neen, dat vind ik niet kunnen. En ik zeg dit niet zomaar omdat het 'mijn gedacht' is, de pony van mijn dochter is over twee jaar terug op een maand tijd tweemaal van koliek geopereerd, dat heeft ons 6500 euro gekost, veel angst en zorgen gekost. En ja, bij onze pony is het goed gekomen. Ze loopt nu in de sport op een hoger niveau dan voorheen en als ze morgen opnieuw koliek krijgt, zal ik er alles aan doen om haar er weer door te halen MAAR verwijt aub niet iemand dat die niet laat opereren, dat is niet mooi!