Arabesk schreef:ja op zand is het effect natuurlijk minder
beide filmpjes zijn op asfalt
Hebben blote voeten (nog) meer demping op zand?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Arabesk schreef:ja op zand is het effect natuurlijk minder
beide filmpjes zijn op asfalt

Jaimyliefje schreef:
Arabesk schreef:ja, maar zand heeft wel weer als nadeel dat het een klein stukje glijdt bij het afzette en daardoor kan HKO in de hand gewerkt worden
Arabesk schreef:kjoetie schreef:goed idee, zal ik eens doen, want ik vind het wel boeiend![]()
En tsja, als je informatievoorziening zinloos vind, dan vraag ik me af waar al die topics van jou goed voor zijn
edit nav jouw edit: ja maar die hou je toch altijd, voor de grote grijze massa in het midden is het wel zo interessant om te zien, kunnen mensen hun eigen mening vormenDaarom is het ook zo belangrijk om niet meteen op de preekstoel te klimmen, maar gewoon goede, duidelijke, objectieve informatie te geven.
De informatie is objectief genoeg in mijn ogen, maar volgens anderen niet.
Wie het lezen wil, leest het, wie de filmpjes wil zien klikt ze aan en mensen moeten er mee doen wat ze zelf willen.Maar als er geroepen wordt dat het pas geldig is bij honderd filmpjes etc etc ben ik er klaar mee. In andere topics is één reading genoeg waarvan een paar dingetjes, om te 'bewijzen' dat readings waar zijn, maar filmpjes als deze niet.
Dus![]()
Maar het gaat hier niet om welles nietes, maar om de prachtige beelden die hij gemaakt heeft van de hoeven met zijn highspeed camera, om jaloers op te worden..

Arabesk schreef:De redenen die jij noemt om je paard te beslaan zijn allen te weerleggen.
Kijk maar eens op deze interactieve vragen beantwoorder:
kan míjn paard zonder ijzers?
Wel heel toevallig dat ál die cursisten van de cursus natuurlijk bekappen, allemáál paarden blijken te hebben die zónder ijzers kunnen
De crux ligt 'm in huisvesting, voeding en frequent hoefonderhoud.
. Je kunt je er wel iets bij voorstellen dat het paardenbeen behoorlijke klappen/trillingen te verwerken heeft als het paard op ijzers loopt, maar om het nu zo duidelijk visueel te hebben, vind ik erg mooi. 
Arabesk schreef:De redenen die jij noemt om je paard te beslaan zijn allen te weerleggen.
Kijk maar eens op deze interactieve vragen beantwoorder:
kan míjn paard zonder ijzers?
Wel heel toevallig dat ál die cursisten van de cursus natuurlijk bekappen, allemáál paarden blijken te hebben die zónder ijzers kunnen
De crux ligt 'm in huisvesting, voeding en frequent hoefonderhoud.