Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
alleen zou ik nog willen weten of er steentjes in komen omdat t zo laag is achter

Arabesk schreef:de nieuwe versie van easyboot had toch wel vervangbare zolen?
heb inmiddels al vele site's gezien van de easy boot

anitaolja schreef:ja ik dacht ook dat ze goed waren hoor maar als je gaat kijken op de site van smit en de linken naar de hoefsmeden aanklikt zijn het allemaal natuurlijke bekappers dacht ikheb t allemaal uitgebreid bekeken
oh ja er staat ook bij dat je het zelf moet bijhouden!!! en het liefst een cursus gaat doen!!
anitaolja schreef:heb bij nader inzien besloten om niet voor de smit hoefschoenen te gaan aangezien ze dan natuurlijk bekapt worden en ik een heeeel naarverhaal heb gelezen over dat natuurlijke bekappen dankzij Anja die een hele reeks linken naar verschillende informatie heeft verzameld over allelei hoefdingen
wat ben ik blij dat ik dat verhaal van http://www.hoofcare.nl heb gelezen, ben heeeeel erg geschrokken en ben ook helemaal bekeerd
maar ik snap iets niet de verzenen worden bij natuurlijk bekappen toch weggesneden
maar bij jouw paard zat het er wel
hoe zit dat dan?? arno8 schreef:anitaolja schreef:heb bij nader inzien besloten om niet voor de smit hoefschoenen te gaan aangezien ze dan natuurlijk bekapt worden en ik een heeeel naarverhaal heb gelezen over dat natuurlijke bekappen dankzij Anja die een hele reeks linken naar verschillende informatie heeft verzameld over allelei hoefdingen
wat ben ik blij dat ik dat verhaal van http://www.hoofcare.nl heb gelezen, ben heeeeel erg geschrokken en ben ook helemaal bekeerd
Er zijn twee versies van dit verhaal. Eigenlijk gaat het hier om een heel koppig iemand die alle aanwijzingen in de wind gooide, zomaar wat ging snijden en toen het mis ging riep ze dat het niet haar schuld was. Dat kun je hiero lezen.
daarom wil ik ook geen ijzers en volgens mij gaan de hoeven ervan kapot anitaolja schreef:ARABESK ja het is natuurlijk maar 1 verhaal, heb toevallig jouw paadenhoefjes gezien (ik dacht in een ander topic) en die zagen er heeeel goed uit hoormaar ik snap iets niet de verzenen worden bij natuurlijk bekappen toch weggesneden
maar bij jouw paard zat het er wel
hoe zit dat dan??
, maar leer wel meer dingen
en dat is toch positief en misschien dat ik straks helemaal geen ijzers of schoenen nodig heb aangezien ik hoogstwaarschijnlijk naar een stal aan t amsterdamse bos ga, waar ze lekker op t land kunnen (dat is voor mij en Olja een vereiste) en veel voorzieningen hebben en ik ook t bos in kan...wat ik het leukste vind (en mijn fjordje ook
)