Wit spul uit anus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Wit spul uit anus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:03

Ow, ellepel was me net voor Haha!
Zo vroeg is het toch ook weer niet? Clown Eerst komt er sperma uit de anus van een merrie, dan wordt de anus dichtgenaaid door luchtzuigen. Vork

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:05

anus =poepgat

daar kan nooit en te never sperma uitkomen..
tenzij je van anale sex houd Clown

ohw haha ik lees verkeerd!!

sorry Bloos

( doos die ik ben)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:07

Zie je? Haha!
Dat bedoel ik dus Vork

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:09

hihi.. dat d8 i dus ook.. (durfde het alleen niet te typen)

ff on-topic.. ik zou de dierenarts bellen. lijken me wormen.. maar ja zo achter de pc weet je niks.
wanneer heb je voor het laatst ontwormd? als je ontwormd de ontlasting goed bekijken daarna...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:09

Haha!

Haha!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:59

Gewoon even goed ontwormen, dan is het over een paar dagen weg!
Het is gewoon een teken van wormbesmetting!
En het is misschien voor jou handig om een ontwormschema bij te houden, dan kun je precies zien wanneer je moet ontwormen!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:28

MirandaFuego: ik zou dat niet met zoveel zekerheid willen zeggen. Het kan inderdaad een teken van wormbesmetting zijn maar TS beschrijft dat het ook een slijmerig uitzicht heeft. Dat vind ik persoonlijk niet van wormeitjes. Ik zou toch oppassen want slijmerige substanties kunnen op ontstekingen wijzen.

Dichtnaaien van de vulva, ja, dat ken ik wel Lachen. Maar we hadden het hier over de anus en toen werd ik het spoor bijster. Ik vond het al zo'n raar verhaal haha

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:49

Yinari schreef:
MirandaFuego: ik zou dat niet met zoveel zekerheid willen zeggen. Het kan inderdaad een teken van wormbesmetting zijn maar TS beschrijft dat het ook een slijmerig uitzicht heeft. Dat vind ik persoonlijk niet van wormeitjes. Ik zou toch oppassen want slijmerige substanties kunnen op ontstekingen wijzen.

Bij aarswormen kun je wel een slijmerige substantie hebben, alleen is het dan niet wit maar wat gelig.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 14:12

Alvast bedankt voor alle reacties!
(soms niet allemaal van toepassing met sperma enzo maar lachwekkend is het wel Knipoog )
Het lijkt idd een beetje op die foto die er is geplaatst, maar dan alleen veel minder, enne ze is niet drachtig.
Heb haar 1,5 weken terug ontwormd, dat was net een paar dagen nadat ze dit kreeg... Daarvoor weet ik niet meer precies hoelang het geleden is dat ik haar heb ontwormd...

Ze heeft nu alweer 3 dagen een dik been (een been met een lang verhaal, peesblessure en een onbekende huidaandoening Verward ) dus de dierenarts moet binnenkort toch komen, zal ik meteen ff laten kijken! Ja

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 15:53

Hoe is ze verder? Is haar gedrag het zelfde voelt ze zich ziek etc.? Ondoorzichtig slijm kan een teken zijn van een infectie.

O ja en na al die verhalen over sperma etc. Er loopt geen ruin bij haar? Die kunnen wel dekken alleen hun sperma bevat geen zaadcellen meer maar ze kunnen nog wel degelijk sperma produceren. (misschien een anaal gefixeerde ruin Haha! Tong uitsteken )

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 17:56

Verder is ze heel normaal in haar gedrag, zo wakker en alert als altijd!
Ook ziet ze er gezond uit, geen doffe huid etc.

En er staat geen ruin bij haar, ze staat op stal en als ik haar los gooi is dat regelmatig met een merrie.

Lastige kwestie he dit Verward

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 21:20

ff de dierenarts bellen. hoeft misschien wel niet eens langs te komen.. maar die weet vast meer

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 06:02

Ossie96 schreef:
Alvast bedankt voor alle reacties!
(soms niet allemaal van toepassing met sperma enzo maar lachwekkend is het wel Knipoog )
Het lijkt idd een beetje op die foto die er is geplaatst, maar dan alleen veel minder, enne ze is niet drachtig.
Heb haar 1,5 weken terug ontwormd, dat was net een paar dagen nadat ze dit kreeg... Daarvoor weet ik niet meer precies hoelang het geleden is dat ik haar heb ontwormd...

Ze heeft nu alweer 3 dagen een dik been (een been met een lang verhaal, peesblessure en een onbekende huidaandoening Verward ) dus de dierenarts moet binnenkort toch komen, zal ik meteen ff laten kijken! Ja

maar komt het nou uit haar anus of uit de vulva?
want dat is een wereld van verschil

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 09:04

Ik had al geschreven dat het uit haar anus kwam, lijkt me duidelijk toch Tong uitsteken

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 17:30

Ossie96 schreef:
Verder is ze heel normaal in haar gedrag, zo wakker en alert als altijd!
Ook ziet ze er gezond uit, geen doffe huid etc.

En er staat geen ruin bij haar, ze staat op stal en als ik haar los gooi is dat regelmatig met een merrie.

Lastige kwestie he dit Verward

Lastig idd, dus gewoon even de DA bellen. Bellen kost geen geld. Beter even advies vragen en eventueel laten kijken, dan maar met onzekerheid door te gaan.