misstap met paard van een ander, nu kreupel!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deniejs

Re: misstap met paard van een ander, nu kreupel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 22:23

@patsur: dat weet de DA nog niet of dat het been beter wordt.. we moeten zowiezo als ze over 2 weken wat beter op stal staat weer terug komen voor op de scan.. als ze er nog niet beter op staat, moet ze eerst nog wat langer boxrust!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:31

jeetje wat rot voor het beessie.. hopelijk komt het weer goed...
gewoon stomme pech... Ach gut Ach gut

sterkte voor jou en het beessie Ach gut

Sabine_v, lekker vertrouwen in de mens zeg... en lekker achterbaks van die instructrice, geeft ze je nog les? Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:18

@ dieniejs: jammer ... Maar hopelijk komt het uiteindelijk toch wel in orde Knipoog

@ moonfish: dat had je al eens gevraagd Clown Heb ik op de vorige pagina op geantwoord Knipoog

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 19:59

nou vrijdag mag ze voor het eerst even uit stal om te kijken hoe ze loopt, spannend!!! en dinsdag weer terug naar de kliniek om te kijken hoe ver alles beschadigd is..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 22:10

Ik duim voor jullie dat het toch nog wat meevalt Knipoog

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 08:28

Je hoeft je niet schuldig te voelen meid, ook al zou ik me in jouw geval ook rot voelen... Maar dit kon even goed met de eigenaresse gebeuren. Ik weet eigenlijk maar al te best hoe je je voelt. Een paar jaar geleden is mijn ruin vooruit gesprongen op mijn instructrice en zij daardoor lag zij een dikke week op intensieve met een klaplong. Ik voelde mij toen precies een moordenaar....Het was een superbraaf paardje, we waren hem aan het achteruit leren gaan en dan dit...

Hopelijk krijgen jullie volgende week goed nieuws van de kliniek.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 08:31

k hoop voor je dat het goed komt. sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 08:35

Heel vervelend, en ik begrijp dat je je schuldig voelt. Maar je hebt toestemming om dat paardje te rijden, dus op dat moment kan er van alles gebeuren...

Misschien eens een idee voor de eigenaar om langs een kliniek te rijden?

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 22:52

Vandaag is de dierenarts geweest, ze mocht voor t eerst in 2 weken weer eens uit stal. Ze liep veel beter, maar nog niet goed, ze viel nog steeds erg naar rechts. Eigenlijk moesten we dinsdag weer terug naar de kliniek, maar nu nog ff een week afwachten en dan kijken hoe ze loopt om terug te gaan.

@shannay: naar de kliniek zijn we al een x geweest. het beestje moet nu wat beter gaan lopen voordat we weer terug gaan

Shasadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 09:00

Hoe gaat het nu met het paardje. ben wel benieuwd eigenlijk.

De mijne heeft zich gisteren tijdens het rijden verstapt en been werd loeidik. Meteen gekoeld, vanmorgen nog steeds erg dik en pijnlijk. Dus nu maar op de pijnstiller en paar keer per dag 5 minuutjes stappen op het harde. Effe paar daagjes aankijken, maar ben er een beetje bang voor.

Blijf jouw topicje effe volgen, hoop dat het snel weer beter gaat.

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 14:46

Shasadee schreef:
Hoe gaat het nu met het paardje. ben wel benieuwd eigenlijk.

De mijne heeft zich gisteren tijdens het rijden verstapt en been werd loeidik. Meteen gekoeld, vanmorgen nog steeds erg dik en pijnlijk. Dus nu maar op de pijnstiller en paar keer per dag 5 minuutjes stappen op het harde. Effe paar daagjes aankijken, maar ben er een beetje bang voor.

Blijf jouw topicje effe volgen, hoop dat het snel weer beter gaat.

Met het paardje gaat het al iets beter lijkt, ze stapt nu redelijk.
De dierenarts is weer geweest en volgende week moeten we weer naar de kliniek toe om op de scan te gaan.
De DA heeft wel gezegd er rekening mee te houden dat t niet meer goed komt, dus heel hard duimen volgende week!!!