anabolen gebruik

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re: anabolen gebruik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:06

Toen mijn vorige paard een slappe achterhand had adviseerde de arts mij Equitop Myoplast korrels samen met een trainingsschema en rantsoencheck. Later bleek dat ze KS in de rug had maar ja de tips waren niet weg. Hoor goede verhalen over de Equitop....

Anabolen lijken mij eng. Kunnen ze daar niet bevangen van raken ofzo? Zou goed naar de bijwerkingen vragen iig.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 19:19

Horse_ schreef:
Toen mijn vorige paard een slappe achterhand had adviseerde de arts mij Equitop Myoplast korrels samen met een trainingsschema en rantsoencheck. Later bleek dat ze KS in de rug had maar ja de tips waren niet weg. Hoor goede verhalen over de Equitop....

Anabolen lijken mij eng. Kunnen ze daar niet bevangen van raken ofzo? Zou goed naar de bijwerkingen vragen iig.

hoe gaat het nu met je paard? en wat heb je aan de ks gedaan?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:42

Gaat goed met haar. Er is niet echt wat aan de KS gedaan. Niet ingespoten niets. Probleem lag aan verkeerd zadel (is meteen opgelost was te krap), mijn rijkunsten lieten te wensen over en ze moest regelmatig (zeker 4/5 dagen in de week) goed dresuurmatig bereden worden. Dan merkte je dat ze soepel en sterk bleef. Rijd je alleen buitenritten (wat ik op een geven moment deed) dan werd ze mager en slap en werd de rug gevoelig. Heb ze moeten verkopen helaas want deze combi ging niet met mijn gezondheid Huilen .