Marshaha schreef:behalve TEvreden
Daar staat het er niet voor, das een woord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marshaha schreef:behalve TEvreden
klumpertje schreef:ik zou niet weten hoeveel wortels.. maar ik voer nooit meer wortels aan mijn pony.. ze is er gek op, ze kreeg ook altijd 2 kleine worteltjes na het rijden.. de volgende dag stuiterde ik er altijd af.. toen hoorde mijn vader van een mevrouw die een manege heeft met pensionpaarden en manegepaarden dat paarden gek worden van wortels. ze gaf altijd de pensionpaarden wortels bij. iemand anders had gevoerd en de manegeponys hadden wortels te eten gekregen, de volgende dag lagen alle kinderen er in de les af.. dus sindsdien voer ik geen wortels meer..
_Eskimo_ schreef:Marshaha schreef:behalve TEvreden
Daar staat het er niet voor, das een woord
Annemeik schreef:*edit* Wortels zijn niet goed tegen wormen, dat is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord. Als je wat wilt voeren tegen wormen moet je knoflook voeren. Dat helpt tegen wormen. Maar als je gewoon om de 6 tot 8 weken ontwormd maakt dat helemaal niets uit.
Bodan schreef:Waar kan je die wortels kopen? Woon in Groningen
Annemeik schreef:*edit* Wortels zijn niet goed tegen wormen, dat is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord. Als je wat wilt voeren tegen wormen moet je knoflook voeren. Dat helpt tegen wormen. Maar als je gewoon om de 6 tot 8 weken ontwormd maakt dat helemaal niets uit.
Chubby schreef:Toch twijfel ik omdat ze niet vol te krijgen is, terwijl ze naast wortelen en biks praktisch de hele dag goed hooi krijgt. En omdat ik het idee heb dat ze meer last heeft van rasp/ mok...
Odessa1 schreef:Huh, meer last van mok omdat ze wortels krijgt?