veulen word mager

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: veulen word mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:52

Het is natuurlijk wel een feit dat buiten staan met rotweer meer energie vergt dan zijn oude luxe-leventje, niks tegenin te brengen. Het kan zijn dan hij even moet 'omschakelen'. Dat mag alleen echt niet te lang duren. Voor de zekerheid kun je misschien zijn mest even laten nakijken of daar toch niet teveel wormen in voorkomen.

Veulenbrok.....mijn veulen is vandaag 1 jaar geworden en nu officieel over op volwassenenbrok. En zelfs dat is eigenlijk niet nodig, maar oké. Het is allemaal een beetje overtrokken en de fabrikanten maken er véél winst mee (en maken veulenbrok lekker 2x zo duur als gewone brok Haha!)

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 22:03

geerke schreef:
maar hij kreeg toch genoeg te eten?volgens mij was dat het probleem niet...als een paard mager word ondanks veel eten is er iets anders aan de hand dan alleen het slechte weer....zo kan ik ook dierenarts zijn.....

nou ja dit is ook kort doro de bocht hoor want ga zelf maar een lekker heel de winter binnen zitten en dat vervolgens lekker na een paar weken naar buiten! dan word je ook ziek!
en tuurlijk kijk ik het niet lang aan maar ik geef het toch even tijd
ben er vandaag even geweest en hij was aan zijn brokjes bezig en dat ging gewoon normaal en at ze allemaal op! en ook had hij een grote berg hooi waar hij lekker daarna aan begon!
hij krijgt ECHT wel genoeg eten!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:05

ik had ook het idee dat hij genoeg kreeg,nou,dan wachten we af hou je ons op de hoogte?

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 22:22

*LOL* doe ik Lachen