Wiens paard staat er nog meer in Utrecht nu?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re: Wiens paard staat er nog meer in Utrecht nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:18

Mijn paard is dinsdagavond met spoed naar utrecht gebracht, haar oog moest verwijderd worden door een trap. Gisterochtend tijdens de operatie is ze op de tafel overleden, hartstilstand. Verdrietig

Ben gistermiddag nog uitgenodigd voor een gesprek, en heb haar zelf ook nog gezien. De mensen daar zijn erg aardig, vakkundig en zorgzaam. Helaas heb ik mijn paard niet terug Verdrietig

Ik ga ze wel morgen bellen voor een indicatie van de rekening, wil heel graag weten hoe of wat.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 13:49

Oh jeetje! Ik had je topic geloof ik wel gezien gisterochtend, maar nog niet dat ze was overleden..
Wat vreselijk!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 14:29

@ThaGirl: de mijne is dus geweest voor een klophengstoperatie (verwijderen van achtergebleven bal uit buikholte) dit kostte zo'n vijfhonderd euro; hij is twee weken in de kliniek geweest.
Bij mijn eigen dierenarts had dit minimaal drie maal zoveel gekost...

@Splash: ik heb al gereageerd in je topic; echt vreselijk Ach gut, zoiets verwacht je gewoon niet Huilen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:21

Sterkte splash! Afschuwelijk voor je en wat een vreselijke manier waarop het is gebeurt!

Mijn pony hoeft gelukkig niet naar utrecht! Haha! Zijn tumor is echter wel kwaadaardig ipv goedaardig (wat zij eerst dacht). Maar daardoor wel goed opereerbaar al moeten wij njiet te lang wachten natuurlijk....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:37

avaluna dat is een koopje zeg Haha! ik zie met een glimlach mijn rekening tegmoet.

weet je zeker dat het geen foutje is Haha!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:18

avaluna schreef:
@ThaGirl: de mijne is dus geweest voor een klophengstoperatie (verwijderen van achtergebleven bal uit buikholte) dit kostte zo'n vijfhonderd euro; hij is twee weken in de kliniek geweest.
Bij mijn eigen dierenarts had dit minimaal drie maal zoveel gekost...

@Splash: ik heb al gereageerd in je topic; echt vreselijk Ach gut, zoiets verwacht je gewoon niet Huilen

500 euro voor 2 weken daar staan?! bedoel je niet 5000? Tong uitsteken
ik hoef maar 1 dagje..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 12:26

Nee hoor!
Geen vijfduizend hoor, dan was het hele feest ook niet door gegaan, want ik had een contract waarin ik een ruin gekocht had en na twee weken had ik het bewijs dat het geen ruin was, ik had hem dus terug kunnen brengen...

E.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van het genezingsproces na de operatie en het hopelijk uitblijven van complicaties tijdens. Dit was vooraf ook de prijsindicatie trouwens, kon me toen ook niet voorstellen dat het mét verblijf was Knipoog .

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:29

Grappig om de prijzen van Utrecht te lezen!!
Mijn pony die overigens al 32 jaar geleden daar op 3 jarige leeftijd als klophengst zijnd gecastereerd is, bracht een rekening van
f 89,- gulden mee naar huis....
Waar is de goeie ouwe tijd gebleven!!!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:56

hahha maar toendertijd was 89 gulden waarschijnlijk al een half maandloon? Tong uitsteken

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:19

Goede vrienden van mij (fokkers) hadden vorig jaar een veulen die plotseling een zware koliek aanval kreeg. Met spoed naar Utrecht, ze was er echt niet best aan toe, helemaal zwak, maar ze heeft het daar toch gehaald. Ze mocht na een aantal weken weer naar huis en maakt het nu heel erg goed. Ik denk dat zij (de fokkers) het onder andere echt te danken hebben aan hun snelle handelen... Want het had ook zo over kunnen zijn...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 12:27

Mijn pony hoeft niet naar utrecht gelukkig! Haha! Doordat het een kwaadaardige tumor is, kon de DA hem zelf gister op het land opereren én met succes! Lachen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 13:24

@WelshCobFan; dat is goed nieuws! Fijn dat de op zo goed verlopen is!