Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

daniella74 schreef:esperance schreef:Van een beetje zullen ze wel niet dood vallen. Maar wat ik lees een paard frikandel geven?? Zou een paard iig nooit geen vlees voeren.
Je bent 12 jaar en je denkt verder niet na en hij heeft dat hapje gewoon zonder problemen overleefd (hij is uiteindelijk 34 jaar geworden). Zal nu zelf ook geen Mars meer voeren en van de appeltaart hadden we ook niet gedacht dat ze het lekker zou vinden.

Citaat:Je bent 12 jaar en je denkt verder niet na
Toch geen paardenworst, mag ik hopen!

[***] schreef:Wie voert zijn paard nou rijst. Hoeveel paardenvoer is er wel niet op de markt. Afgezien van gewoon ruwvoer. En dan rijst voeren. Jemig.
esperance schreef:hihi toverpaardje, daniella74 bedoelt dat toen zij 12 was..Citaat:Je bent 12 jaar en je denkt verder niet na
Teminste dat mag ik hopen
daniella74 schreef:Ik eet zelf naast 3 gezonde maaltijden iets lekkers dus waarom zouden paarden dan niet iet lekkers mogen dat geen voer is.
[***] schreef:daniella74 schreef:Ik eet zelf naast 3 gezonde maaltijden iets lekkers dus waarom zouden paarden dan niet iet lekkers mogen dat geen voer is.
Het grootste gevaar voor het dierenwelzijn is de menselijke eigenschappen die aan dieren worden toegedicht.
Citaat:De mijne ( arabier ) vind het dus wel lekker.
Ik had rijst over en had dat buiten gezet om het daarna aan de kippen te geven.
Radoszin liep in de tuin ( is letterlijk een huis, keuken , tuin , weide paard ) en zag t pannetje staan en heeft het dus op gegeten en hij vond het dus lekker.
Zo gauw dat ik nu een pan buiten zet en hij loopt in de tuin gaat hij kijken of hij het lust.
Ook tagiatelli vind hij heerlijk, alhoewel dat het geen gezicht is een paard met allemaal slierten uit zijn mond.
Als ik aan t koken ben en t raam staat open hangt hij met zijn hoofd binnen in de keuken , zo van , wat eten wij vandaag ?
Of hij komt letterlijk binnen gewandeld door de achterdeur.
Maar natuurlijk krijgt hij wel gewoon voer en haalt hij lekkere dingen gewoon weg.
De mijne ( arabier ) vind het dus wel lekker.
Ik had rijst over en had dat buiten gezet om het daarna aan de kippen te geven.
Radoszin liep in de tuin ( is letterlijk een huis, keuken , tuin , weide paard ) en zag t pannetje staan en heeft het dus op gegeten en hij vond het dus lekker.
Zo gauw dat ik nu een pan buiten zet en hij loopt in de tuin gaat hij kijken of hij het lust.
Ook tagiatelli vind hij heerlijk, alhoewel dat het geen gezicht is een paard met allemaal slierten uit zijn mond.
Als ik aan t koken ben en t raam staat open hangt hij met zijn hoofd binnen in de keuken , zo van , wat eten wij vandaag ?
Of hij komt letterlijk binnen gewandeld door de achterdeur.
Maar natuurlijk krijgt hij wel gewoon voer en haalt hij lekkere dingen gewoon weg.