Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Breghje schreef:Het is een lopend topic, dus de onderwerpen die behandeld worden spelen op dat moment bij een persoon en daar wordt op ingehaakt. En idd, soms gaan er blz even helemaal nergens over, als tegenwicht voor de zwaardere onderwerpen.
Maar feit blijft staan dat 5 maanden niks is voor een peesblessure, ik ben een jaar zoet geweest en anderen nog langer. Dus geduld, geduld en geduld zullen je redding zijn, das makkelijk gezegd maar echt de enige manier.

doom schreef:Hyaluronzuur?is de pees ook ingespoten bij de d.a door een duur goedje bevordert ook de genezing
Raya schreef:De tussenpees van één van mijn paarden is gescheurd. In augustus vorig jaar stond ze opeens met een dik been en liep ze kreupel. Boxrust was het advies maar ik heb haar lekker in de we laten staan met de andere paarden. Hier is ze rustig en vertrouwd. Nu 7 maanden later stap ik nog steeds met haar. Haar been is nu al een tijdje goed droog maar in draf loopt ze nog steeds kreupel.
Erg vervelend want zelfs nu ze pijn heeft wil ze nog steeds graag lopen... Waarschijlijk laat ik er dit jaar dekken en ga ik nu nog een jaar stappen als er dan niets verbeterd is gaat ze met vervroegd pensioen. Ze is nu bijna 15 jaar oud...