Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zammie schreef:Mias schreef:Ik zou er voor zorgen dat je eerst een andere bak hebt waar je water in kan doen voordat je het waterbakje gaat afsluiten/minderen.
Ik vindt het, persoonlijk, namelijk niet dier vriendelijk om een paard te onthouden aan de hoeveelheid water die hij zelf wil drinken.
Als je de berichten had gelezen, had je gezien dat het niet de bedoeling is dat het paard geen water krijgt, maar om te kijken hoeveel hij drinkt... Hij kan dus net zoveel drinken als normaal, aaleen kan ze dan zien (ze doet water in een hangbak) hoeveel hij drinkt...

Quissie schreef:Wil zo'n bak aan de tralies hangen waaruit ze kan drinken, maar dan kan ik daar 20 liter per keer ingooien en dan kan ik nakijken hoeveel ze drinkt..
Quissie schreef:edit: nog steeds niets passend voor onder de lepel gevonden.. ze haalt alles dr weer uitwant het water waar je niet bij kan is veeel lekkerder dan het water waar je niets voor hoeft te doen..
anders ga ik de lepel vandaag eens proberen te verwijderen 
Laten we dus maar braaf luisteren