stuk op het sprong gewricht zoekend naar beschermer !!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: stuk op het sprong gewricht zoekend naar beschermer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:08

ook hier herkenbaar. Idd zorgen dat er een goede bodem blijft liggen in de stal, dus niet te grondig uitmesten. Verder smeer ik er altijd als het nog maar net kaal is altijd een flinke lik groene leem op, dat vormt een hard korstje en beschermt de huid verder.

Die beschermers ben ik absoluut niet kapot van, ook niet als het maar alleen 's nachts is.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 08:09

Ook ik ben van mening dat je hem beter op rubbermatten (desnoods op vlas) kan zetten dan beschermers om doen. Hoe lang gaat het duren voor hij deze beschermer kapot heeft door op het harde te liggen? En dan kun je weer van voor af aan beginnen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 08:55

Kris schreef:
Ook ik ben van mening dat je hem beter op rubbermatten (desnoods op vlas) kan zetten dan beschermers om doen. Hoe lang gaat het duren voor hij deze beschermer kapot heeft door op het harde te liggen? En dan kun je weer van voor af aan beginnen.

De beschermers waren zojuist een aantal dagen geleden binnen gekomen.
ze zijn zwaar waardeloos No Cheer s'ochtends als ze af moeten zitten ze bij zijn hoeven helemaal afgezakt dus!!!! Knipoog
Ik denk dus dat ik ze laat terug sturen !!! wat een flauwe kul spullen zeg !!!
Moet zeggen dat het nu goed gaat..ze stal is nu wel wat smeriger, maar er ligt wel nu veel meer stro in.
IK zit er over na te denken om een voerbal te kopen, zodat hij niet zo aan ze stro gaat knabbelen.

Op zijn spronggewricht (was zo ie zo al een klein plekje) zit nu een dikke korst! dus het gaat weer de goede kant op !!
ik ga nu even divoza bellen!! Haha!