Vreemde wond

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Vreemde wond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:09

Welshcobfan schreef:
Mijn paard bijt eraan, dus dan zal ik er toch wat aan moeten doen Tong uitsteken

Dat dan wel, De mijne kon er nei bij, lol zat in dr hals.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 15:10

Hoe meer hij eraan gaat bijten, des te groter zal de plek worden zijn de dierenarts. Stom paard Clown

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:13

Welshcobfan schreef:
Hoe meer hij eraan gaat bijten, des te groter zal de plek worden zijn de dierenarts. Stom paard Clown

Hahaha ach, ik hoop voor je dat als hij weg gehaald is en hij terug komt, ze er geen last van gaat krijgen Lachen Messchien kan je wat spul erop smeren dat het vies doet smake, dan bijten ze er ook niet meer aan, tis maar ff een dom idee hoor, messchien hetzelfde soort spul als dar je in de manen van ej merrie smeert al het veulen er aan bijt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 15:14

De dierenarts komt volgende week weer, ik zal haar eens vragen of ik er iets op kan/mag smeren Lachen
Had ik niet eens aan gedacht Nagelbijten / Gniffelen Dank voor het idee!

(ziet er nu onwijs goor uit! wit gezwel met lange, bebloedde haren erom heen.... hoop dat niet bezorgde wandelaars de dierenbescherming zullen bellen... Zal niet de eerste keer zijn dat ze hem zielig vinden Nagelbijten / Gniffelen)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:20

Welshcobfan schreef:
De dierenarts komt volgende week weer, ik zal haar eens vragen of ik er iets op kan/mag smeren Lachen
Had ik niet eens aan gedacht Nagelbijten / Gniffelen Dank voor het idee!

(ziet er nu onwijs goor uit! wit gezwel met lange, bebloedde haren erom heen.... hoop dat niet bezorgde wandelaars de dierenbescherming zullen bellen... Zal niet de eerste keer zijn dat ze hem zielig vinden Nagelbijten / Gniffelen)

hahaha ohjee,

Nouja vragn kan altijd toch, als hij er dan vanaf gaat blijven als je er iets op smeert (als het dicht is) Wat goor smaakt, Die van mij moet er dan ook niets meer van weten hor, die drol van mij lus nie eens anijs snoepjes speciaal voor paarden Gaaaap Gestoord

thunderstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:47

goed afspuiten en verder niks aan doen geen zalfjes en ook niet afdichten moet zuurstof bij kunnen en goed schoon houden

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 14:56

Afspuiten heeft weinig zin aangezien het een tumor is gebleken...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:04

Jeetje! Is het ernstig? Kunnen ze er wat aan doen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 15:08

Volgende week komt de dierenarts weer en dan gaan wij de behandelmogelijkheden goed bekijken. Er is wat aan te doen, maar het is enorm duur. Pony moet ervoor naar utrecht en dat is best lastig als je in groningen woont en je hebt geen trailer Knipoog
Het zit op een gunstige plek gelukkig, maar pony bijt eraan en nu bestaat de kans dat de tumor snel gaat groeien Boos!

De dierenarts kan het wegsnijden, maar dan komt de tumor zeker weten weer(groter) terug.... dus dat is eigenlijk geen optie.