Ze heeft alle " normale" dingen al geprobeerd.
Hoe is het met haar oren misschien een evenwichts storing???
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
zoefie schreef:Apart, mijn paard heeft net last van platvoeten en de smid maakt deze van voren altijd "ronder". Ik heb voor een ijzer met twee lipjes zodat hij zijn voeten makkelijker afrolt. Het scheelt wel, hij struikelt iets minder. Maar ik heb het idee dat het onoplettendheid is, in combinatie met zijn hoeven. Als hij pas naar de smid geweest is struikelt hij minder snel dan als het al enige weken geleden is.
Krips schreef:Ik denk dat ik met training een heel eind kom. Mijn instructrise heeft het bekeken en als ze struikelt (hier ving ze het op) komt dat omdat ze in de galop op de punt van haar hoef land. Soms is ze heel veel aan het hakkelen en soms gewoon helemaal niet. Ik ben nu aan het trainen om nog meer gewicht op haar achterhand te plaatsen. Dat gaat al beter, en dat geeft ook een veel stabieler gevoel. En eventjes over het risico. Ik heb Pauline ruim 2 jaar en heb haar daarvoor 3 jaar verzorgd, ik heb dit zo een 5 keer meegemaakt. Het is dus een gewoonte.
Lida3 schreef:Marigold schreef:hoe zijn haar hoeven?
Dacht ik ook meteen aan