Nou.. Dierenarts is net geweest.. Hij belde me uit me bed..

Nou, op naar stal..
En wat de DA daar aantrof was niet normaal. Hij had dit nog nooit gezien.. Hij mocht niet aan haar achterkant komen en temperaturen ging ook niet door. Na veel geschop en gegil liet ze het dan mokkend toe, maar ik schrok er toch wel van. Ze heeft er overduidelijk last van..
Hij heeft dus wat gevoeld enzo.. En hij denkt dat het ook mede tussen haar oren zit. Ze hoort of ziet wat en ze laat haar bijnieren dan urine aanmaken en dr eierstokken op volle touren draaien. Maar dat ze met zichzelf in de knoop zit is een feit. We gaan eerst beginnen met lichte medicijnen, ze zit nog volop in dr ontwikkeling en dan moet je nog niet direct met de zwaarste medicijnen beginnen.
Ze heeft een vitaminespuit gehad en ik moet zometeen naar IJzendijke om magnesium, zou helpen tegen de adrenaline + urine die ze aanmaakt tijdens het stressmoment, en verder nog iets. Zal ik dalijk wel zien.
Hij zei ook dat dekken een goede inwerking kon hebben maar hij gaf geen 100% garantie.. Dus ik ga nog even denken wat ik ga doen..
Pff.. Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren..