?? heel raar!!????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

knuffelkont

Re: ?? heel raar!!????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 12:47

Zet je paard voorlopig maar eens op de cytek.nl dan zul je zien dat ze zienderogend gaat opknappen maar laat het wel door een smid doen die daar toe bevoegd is.
Mijn paard liep zonder ijzers maar naar verloop van tijd begon hij steeds slechter te lopen en op het laatst weigerde hij zelfs uit zijn box te komen hij wilde niet op straat lopen maar ook niet meer in de bak of op het gras en geloof me ik weet hoe jeje voelt want je bent meer dan ten einde raad.
Ik sprak een kennis en die is dus smid en die kwam met de cytek aanzetten en dus knol op de cytek rond om en gelijk daarna in de natte bak met bagger en zand want de tussen naden moeten opgevuld worden met natzand/bagger/klei om te voorkomen dat er steentjes tussen gaan zitten.

http://www.mijnalbum.nl/Album=L6GBKHQT

De foto's zijn gemaakt de dag voor, tijdens en erna.

ik heb sinds mijn paard op de cytek staat geen vrolijker knol gezien dan hij hij vliegt door het land trippelt en danst over de weg en hij loopt een aanzienlijk stuk ruimer dan hij ooit gedaan heeft de reden dat hij dus op de cytek loopt is dat hij zeer dunne zolen heeft en de cytek moeten er nu voor gaan zorgen dat de zool ruim voldoende de tijd krijgt zich te herstellen en dikker word.

Er zijn over en weer voor en tegens maar ik weet zeker dat als de cytek er goed onder gezet word en de iegenaar er daarna direct voor zorgd dat zijn/haar paard op nat zand gemengt met prut/bagger lopt en de naden opgevuld zijn en het paard daarna aan een strak schema houd dan is het echt ideaal.