silvana schreef:Ik denk dat je het product ook niet als medicatie moet zien,ik vind dat dit artikel dat een beetje doet.
Het is een voedingssuplement zoals biotine en vit.E.Ik geloof best dat een paard zonder kan.Maar soms wil je net iets meer voor je paard en waarom dan niet geven?
het is idd geen medicatie oid
het is gewoon een brok ontwikkeld op de behoeftes van het jonge opgroeiende paard met speciale aandacht voor de skelet opbouw en ontwikkeling (denk hierbij aan calcium/fosfor )
en het supplement is hetzelfde , alleen dan alleen de vit/min+sporenelementen
en eingelijk heeft iedere voerboer wel een brok voor dit doel of een supplementje
vaak liggen de verhoudingen tussen d everschillende merken bekeken niet eens zo ver uiteen
alleen Pavo heet een hele goeie marketing afdeling en weet zich op een hele sterke manier in de media te vertegenwoordigen
en is ontzettend makkelijk verkrijgbaar
maar feit blijft dat je het met goede voedign alleen niet red
het beging bij de moeder en vaderkeuze
de opfok, bewegings vrijheid etc
wat betreft het "waarom maar tot 2,5 jaar"
sja het spul is schijnbaar gebaseerd op de behoeftes van dieren tot die leeftijd
op/na 2,5 jaar zal de behoefte kwa voedingstoffen waarschijnlijk veranderen omdat een dier op den duur minder in de hoogte gaat groeien en juist wat uit gaat zwaren en het skelet niet zozeer ontzetten gebouwd moet gaan worden, maar vertserkt