Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Cassidy schreef:Het is geen vergif maar wel een rage, en normaal doe ik daar prinicipieel niet aan mee. Ik heb nog nooit een likit gekocht bijv. en die gaat er ook niet komen ook, en die setjes en modekleurtjes boeien me ook niet.
singasong schreef:Die grote witte zijn eigenlijk helemaal niet voor paarden bedoeld!
Ik heb zo'n himalaya steen in de houder van zo'n grote witte! Blijft perfect zitten.
Paarden likken er alleen aan als ze het ook echt nodig hebben!
Arabian_Girl schreef:Bij mij hangt hij niet buiten maar onder t afdak aan een touw van n likit houder.
Misschien een paaltje in de wei zetten en m daaraan hangen?
Heb ik ook gehad nl vandaar
Leentje_ schreef:singasong schreef:Die grote witte zijn eigenlijk helemaal niet voor paarden bedoeld!
Ik heb zo'n himalaya steen in de houder van zo'n grote witte! Blijft perfect zitten.
Paarden likken er alleen aan als ze het ook echt nodig hebben!
De mijne komt nochtans van een ruitersportwinkel
singasong schreef:En staat erop de witte KNZ met een blauw papier? Deze stenen zijn voor koeien bedoeld maar heel veel mensen geven het aan paarden. Toch kun je beter een liksteen voor paarden nemen!

ikenindi schreef:ik lees bij veel vanjullie dat de himalaya steen WEL buiten in de regen kan? smelt die dan niet weg?
femmefatale1 schreef:Ik heb voor nu toch maar een mineralen blok gehaald.. de Rockies mineraalblok van 2kg (de baksteen), en deze leg ik gewoon in zijn voerbak.. dan zie ik vanzelf wel of deze onder de rand verdwijnd of niet, en kan ik altijd nog even verder kijken..
Ir111 schreef:femmefatale1 schreef:Ik heb voor nu toch maar een mineralen blok gehaald.. de Rockies mineraalblok van 2kg (de baksteen), en deze leg ik gewoon in zijn voerbak.. dan zie ik vanzelf wel of deze onder de rand verdwijnd of niet, en kan ik altijd nog even verder kijken..
Ik heb ook het mineralenblok van Rockie(s?), niet de baksteen versie maar zo'n grote vierkante met een gat erin, kun je gewoon ophangen in stal. Wellicht is dat wat voor de volgende keer?