Als de TS de reden nou direct van de eigenaar had gehoord, was het een heel ander verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Als het een gezond paard is met een goed karakter is dit idd triest. Maar er zal toch wel een reden zijn dat eigenaresse hem nooit meer wil zien? Je brengt tenslotte toch niet zomaar je paard naar de slager en misschien weet de slager de echte reden wel en wil hij jullie behoeden, door het paard niet aan jullie te verkopen, voor een hoop ellende?
Daisza schreef:ja klopt.. maar we willen dan wel een brief achter laten.. van dat we dit niet zien als diefstal.. en dat we er gewoon rustig over kunnen praten etc.. die man van de slacht is gewoon ook echt een botte banketstaaf!
_Diesel schreef:Zou wat zijn zeg, ff de bank leeghalen omdat je geld nodig hebt en een briefje achterlaten dat het niet als diefstal gezien moet worden
Ir111 schreef:_Diesel schreef:Zou wat zijn zeg, ff de bank leeghalen omdat je geld nodig hebt en een briefje achterlaten dat het niet als diefstal gezien moet worden
Tuurlijk kan dat, je wilt er toch rustig over praten!
triesje schreef:Ik weet wel dat als het ZEKER zou zijn dat het om een gezond paard ging,ik jou volop steun !!!!!
Betteke schreef:Iets te vaak de Penny gelezen?
Citaat:en even voor de andere mensen die me niet willen helpen en graag dwars liggen... ik lees gewoon over jullie verhaaltjes heen.