Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ELpatcho schreef:ik had echt meteen a la minuut de DA laten komen.. voor zoiets hoef je toch niet eens met de eigenaar te overleggen lijkt me duidelijk noodzakelijk lijkt me! Dat je er daarna nog opgestapt bent zou ik echt niet doen!
Nicole10 schreef:Storm76 schreef:Lijkt toch echt op een TIA (Transient ischemic attack), morgen even de DA bellen.
succes met je paardje.
Uh sorry maar waar baseer je dit op? Mocht dit paard een TIA hebben gehad, had hij ook wel andere symptomen. Zoals bijvoorbeeld een hangende mondhoek, verlamde benen of in ieder geval minder goed kunnen lopen. Je valt niet alleen om bij een TIA.
Laat je weten wat de DA zegt? Ben wel benieuwd, want ik heb werkelijk geen idee wat dit zou kunnen zijn!
driebergen schreef:ik heb een jaartje op een handelsstal gereden en daar reed ik een paard van 3 en een half die zich 2 x tijdens het opzadelen heeft laten vallen.
Ik schrok me dood!!!!
verder deed ie het goed onder het rijden.
de handelaar schonk er geen aandacht aan.
ik heb het paard misschien een paar maanden gereden, ik weet niet wat er mee gebeurd is.
Heb je al met de eigenaar van dit paard overlegd?
wat zegt die?