Nou in de tussentijd is er een hoop gebeurt. Met de uitslag van de laatste DA kon ik niet veel en kwam op hetzelfde neer.
Aangezien mijn paardje niet meer bereden kan worden, maar aanzienlijk vrolijker werd, had ik besloten om een rusthuis voor hem te gaan zoeken. Dat was erg moeilijk daar hij pas 12 jaar oud is en in zijn hoofd ook nog denkt dat hij alles (bokken, rennen etc.) kan, dus wilt hij blijven spelen met andere paarden. Nou de meeste rusthuizen die ik heb bezocht, waren met veel oudere paarden die geen stap verkeerd deden. Toen dacht ik dus; oliebol, dit is echt toaal niets voor mijn paardje!! Dus maar weer verder zoeken... Tevens ben ik van metacam afgestapt en overgegaan op Proflex, wat aanzienlijk beter/langer werkt en mijn paardje er profijt van heeft.
Gelukkig kreeg ik een reactie op bokt en staat mijn paardje nu op het weiland te genieten met 2 andere paardjes. En geweldig leuk dat hij heeft joh!!
Ik ben super blij dat dit op mijn pad is gekomen en mijn paardje nog lekker lang van zijn leventje kan gaan genieten en ik dus niet de beslissing van euthanasie hoefde te maken.
Hij geniet enorm en is super vrolijk!!