Coliena schreef:Famke_93 schreef:Je moet zeker naar Nunspeet gaan, wij hebben hier ook een paardje staan die kreupel ging lopen en niks kunnen vinden!
Tot dat er een osteopaat bij gekomen is en die ook de mensen door vwezen heeft naar Nunspeet en inderdaad dat paard had ook last van d'r baarmoeder en eierstokken!
Zagen ze dus ook vanaf de buitenkant!
Dus klopt allemaal!
En dan vraag ik mij af... Was jij aanwezig bij de behandeling in de kliniek? Wat doen ze dan precies? Ik zou heel graag weten wat deze "behandeling" exact inhoudt... Zit de anus nadien echt minder ver ingetrokken? Waarom moet het paard voor die "behandeling" naar de kliniek? Hoe lang is dit al geleden? Is het paard nu nog altijd recht?
ja daar voor moeten ze naar een kliniek!
Wat ze daar doen, is ze maken de baarmoeder in de staat zoals ze weer hoort te zijn dus los en niet verkleeft!
Ja de anus zit dan weer op de plek waar hij hoort dus niet meer ver ingetrokken!
Op het moment dat ze het los had, zag je echt een opluchting bij dat paard, net of ze opgelucht was!
Ze leek wel stoned, zo ontspannen werd ze!
Dit is 4 a 5 maanden geleden, en ja het paard is nog steedsd in orde!
Het is niet terug gekomen!
Waarom je hier zo weinig over hoort is gewoon omdat mensen hier geen rekening mee houden!
Bedenk maar ens hoeveel merrie's er zijn die vol zittern met pus in d'r baaremoeder zonder dat de eigenaar het weet!
En die maar denken, hoe komt ze nou aan die witte vlekken op d'r benen ze zal wel weer hengstig zijn!