Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mieske schreef:marleen_usar schreef:Gisteren heb ik gereden en dat ging redelijk, gewoon een langzaam tempo.Hoesten doet hij niet maar zelfs als ik naast hem loop gaat zijn neus naar de grond.Dus daar moet inderdaad iets niet helemaal goed zijn.
Dat vind ik zo dom he.. Iedereen adviseert je om niet te rijden. Je paard voelt zich HEEL DUIDELIJK niet goed en toch ga je erop rijden. Sorry hoor, maar daar kan ik met mijn kop niet bij. Ik heb medelijden met je paard dat je hem dat aan doet. En misschien kom ik hard over, maar misschien gaat er dan eens een belletje bij je rinkelen en bel je als de sodemieter de dierenarts en ga je NIET MEER RIJDEN.. Bah wat kunnen sommige mensen een bord voor hun kop hebben zeg
marleen_usar schreef:Gewoon stappen kan inderdaad geen kwaad, stil zetten daar wordt hij niet beter van.
romeorowan schreef:over de Nature's Best: uit mijn hoofd zit daar 6 of 7 % koolhydraten in waarvan 3 % suikers. En dan vind ik 2 kilo toch wel veel.
Ik voer speciaal voer voor hoefbevangen paarden, met een daarbij een multivitaminen/mineralen supplement.
Paardje532 schreef:Maar ja, mooie naam Nature's Best, toch? Wat wil je nog meer?
Citaat:Jouw paard heeft recht op een gezond en natuurlijk paardenleven.
Citaat:Elke dag geniet je samen van de heerlijke natuur. Een beetje natuur zou je graag terug willen vinden in de voerbak.
Citaat:Natuurlijke en gezonde grondstoffen zorgen namelijk voor een goede gezondheid.
Citaat:Met Pavo Nature’s Best krijgt je paard of pony het beste uit de natuur in de vorm van een heerlijke, gevarieerde muesli.
Citaat:Pavo Nature’s Best is net zo volwaardig als krachtvoer en vormt naast ruwvoer iedere dag de basis voor een goede gezondheid.
Citaat:Deze muesli is harmonisch zo afgestemd dat de dagelijkse behoefte zelfs bij kleine porties al dekkend is.
De smakelijke wortelen, de waardevolle structuur van luzerne en het oergraan spelt zorgen voor
een gezonde en stabiele spijsvertering.
Citaat:Je paard of pony zal gedurende de dag langer en actiever bezig zijn met kauwen waardoor de darmflora wordt ondersteund, wat erg belangrijk is.
Citaat:Die komt vandaag,maar ik moet een vervanger hebben voor die natural best.
marleen_usar schreef:Die komt vandaag,maar ik moet een vervanger hebben voor die natural best.
Arabesk schreef:@ Russel ik ben het met je eens. Juist omdat bijna alles nu al kunstmatig is en paarden eigenlijk de meeste kruiden laten staan etc vind ik nature's best ook zo'n onzin. En van hun verkooppraat krijg ik helemaal de kriebels