Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heart4horses schreef:Okee, ik heb het er met een paar mannen over gehad die al hun hele leven paarden hebben, ze hebben geen bekeken en het is GEEN drukplek. Deze plek zit te laag voor een drukplek en bovendien wordt een drukplek eerst altijd een beetje rauw vlees (is het nooit geweest). Ik ga waarschijnlijk wel met mijn zadel even naar de winkel dat hun ff kunnen kijken of er wat aan moet gebeuren maar waarschijnlijk dus niet!
heart4horses schreef:Okee, ik heb het er met een paar mannen over gehad die al hun hele leven paarden hebben, ze hebben geen bekeken en het is GEEN drukplek. Deze plek zit te laag voor een drukplek en bovendien wordt een drukplek eerst altijd een beetje rauw vlees (is het nooit geweest). Ik ga waarschijnlijk wel met mijn zadel even naar de winkel dat hun ff kunnen kijken of er wat aan moet gebeuren maar waarschijnlijk dus niet!
heart4horses schreef:Heey! Mijn pony heeft sinds een tijdje op dezelfde plekken (ongeveer op/net boven de schouder) een rond vormig stukje met grijzige haren. Het zit links en rechts op dezelfde plek. Vind het er raar uit zien en weet niet wat het is. Mijn pony van 7 wordt toch niet nu al grijs?![]()
Mvg
Misschien is dat inruilen van mn zadel een idee. Ik zie wel