Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stom......ik weet alleen niet meer hoe het hete......volgens mij had het iets te maken met belletjes of vocht......ach weet het niet meer, maak me er in iedergeval niet meer druk om
xWhitneyx schreef:nou hoorde ik vandaag van mn instructice dat het ook ouderdoms reuma kan zijn en dat daar supplementen voor zijn iemand ervaring mee???
voor de rest thnx allemaal voor jullie berichtjes
Waratje schreef:xWhitneyx schreef:nou hoorde ik vandaag van mn instructice dat het ook ouderdoms reuma kan zijn en dat daar supplementen voor zijn iemand ervaring mee???
voor de rest thnx allemaal voor jullie berichtjes
Voordat je daar supplementen voor gaat geven zou ik eerst overleggen met de DA. En om eerlijk te zijn heb ik nog niet gehoord van reuma bij paarden. Wellicht bedoelt ze artrose, daar kun je inderdaad supplementen voor voeren, maar dat heeft niets te maken met het knakken.
)nickyu schreef:artrose is een reuma soort![]()
en bot slijtage , verkalking ed . dus ook reuma (reuma is een verzamelnaam)
komt bij alle diersoorten voor

X_orville_X schreef:mijn pony van 16 doet het ok. hij draagt wel gewoon peesbeschermers als hij dat doet. en vooral in de bak en dan hoor ik geen knak!
maar gewoon opeens een stukje naar beneden en binnen 1 seconden is het wweer over.
xWhitneyx schreef:X_orville_X schreef:mijn pony van 16 doet het ok. hij draagt wel gewoon peesbeschermers als hij dat doet. en vooral in de bak en dan hoor ik geen knak!
maar gewoon opeens een stukje naar beneden en binnen 1 seconden is het wweer over.
helpt dat dan tog peesbeschermers????:?
Siri1804 schreef:Je kunt er volgens mij niks aan doen, mijn fjord heeft het ook, het schijnt
dat paarden die wat zwaarder gebouwd zijn er meer last van hebben, het hoeft verder niks
te betekenen.
Tamara21 schreef:Heeft er iemand ervaring met glucoflex???
Dat schijnt ook te helpen voor het knakken...
Schijnt de gewrichten en kraakbeen te smeren...
Heb zo fles gekocht maar tsjonge wat is zo flesje duur zeg.
1,2 liter voor 89,95euro!!!!!
Maarja als het zou helpen..
Maare iemand ervaring hiermee???