Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) en hij viel idd niet in slaap(alleen kijk ik vandaag pas naar je reactie, ben bijna niet online geweest
)
arno8 schreef:onze paarden gaan ook altijd doezelen met poetsen en opzadelen. Ergens ook wel goed. Als ik sommige mensen zie vechten met hun paard om er een zadel op te krijgen (^)@*#&&^sta stil!!!!@UU@Y#TT stom paard!) ben ik blij met onze ontspannen paardjes die in 't zonnetje gewoon wegdommelen en rustig afwachten tot we klaar zijn.
).
. Myrdal schreef:en om nou een paard een tik te geven omdat ze in slaap vallen, dat doe ik niet
Maar dat merkt ze niet eens hoor. Je zou haar eerder een kopstoot op dat moment moeten geven om haar aandacht te trekken en dat gaat me toch iets te ver
Mede doordat ik denk dat ik daar zelf waarschijnlijk nog het meeste last van heb
Maysie schreef:stipje. Heb je al eens een dierenarts geraadpleegt?
....
Las toevallig ook een politie bericht, paard dat in de sloot gevallen was door Narcolepsie. Dit is niet om angstig te maken maar gewoon een eventuele tip om rekening mee te houden.

Fennaa schreef:kun je niet proberen om haar te laten stappen en dan op de zadelen? Lopend op zadelen dus. Kijken wat ze dan doet?

Myrdal schreef:Dacht ik ook wel dat je dat zo bedoeldeMaar dat merkt ze niet eens hoor. Je zou haar eerder een kopstoot op dat moment moeten geven om haar aandacht te trekken en dat gaat me toch iets te ver
Mede doordat ik denk dat ik daar zelf waarschijnlijk nog het meeste last van heb
![]()
Nee, we hebben echt alles geprobeerd, hard praten, onverwachtse bewegingen maken, idd proberen wat wakker te porren, maar niets helpt op dat moment behalve dus haar in beweging laten komen, dan wordt ze wakker.
Citaat:Fennaa schreef:kun je niet proberen om haar te laten stappen en dan op de zadelen? Lopend op zadelen dus. Kijken wat ze dan doet?
als je alleen bent? nee dat denk ik niet
babseflaps schreef:mijne is nog maar 2 maar die leggen we afentoe dingen op de rug om kennis te maken maar hij is dan heel druk natuurlijk maar met zijn hoeven kappen was hij zo irritant hij lied zich gewoon vallen en op een gegeven moment is hij op de grond gevallen en viel ook in slaap en we hebben toen veder zijn hoeven liggend bekapt zag er wel raar uit

TornadoLover schreef:ben ik dan zo slecht tijdens het rijden
ben ik zo'n beul??
pfff...wat te doen??dierenarts kan ik niet betalen, nieuw zadel waarschijnlijk ook niet![]()
en iedereen zegt: je moet geen nieuw zadel kopen, dat is aan de eigenaar om te doen, nou die eigenaar, die doet geen kl**T!! als tor dood in zijn wei zou liggen zou hij het pas 3 weken nadien zien, als zijn gras groeit![]()
pffff....![]()
edit:typos