Opgezwollen schede?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: Opgezwollen schede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:01

kimbuuron schreef:
ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je dan zelf de da niet even belt ofzo. ik zou me wel degelijk zorgen maken als mijn drachtige merrie haar vulva er zo uit zou zien!!! Bovendien heeft ze er dus last van als ik jou goed begrijp (ze liep alweer beter en je mocht er niet bij) Doe er wat mee, jij bent verantwoordelijk voor jouw paardje!

De DA had ze wel gebeld. Die zou er de dag erna komen. Maar ik vind dat je wel gelijk hebt ikzelf zou helemaal stressen en dan maar een andere DA of VA maar er zal hoe dan ook 1 komen nog die dag Knipoog

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 07:54

Ik zou ook zo reageren. En as de DA geweest was en ik kon er niet bij zijn (waar ik zelfs vrij voor zou nemen), dan zou ik hem meteen bellen om te horen wat hij ervan denkt. Zoiets zo me absoluutniet met rust laten. Maar zoals het nu beschreven wordt (snee), heeft ze zich misschien erg geschuud en daarbij haar vulva beschadigd. Of er loopt ee nidioot rond en dan zou ik fdoor het lint gaan. Dat laatste kan de DA zeggen, of het van schuren of van een voorwerp kwam, aan de hand van het soort verwonding.

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 09:53

Het is niet mijn eigen paard, maar van familie. Zelf dierenarts bellen met mn 15 jaar. Hoe moet ik dat betalen?

Boos hoeven jullie niet te worden, ik ben zelf al boos genoeg. Ik ben heus niet blij met deze situatie, en voel me er ook ECHT niet lekker bij ofzo.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 09:56

je kan toch met je familie overleggen en er dan een DA bij halen?
Dat betekent niet dat jij het dan ook maar moet betalen.

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 10:01

Ik heb al gezegd dat er een DA bij moest, en die zou die dag erna komen, misschien is die er al geweest, maar ik heb ze iig nog niet gesproken! Verder zijn ze zo koppig als ik weet niet wat, en ik ben "maar een meisje van 15" die daar niks van weet.

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 10:31

Oei, Laura, dat is een heel beroerde situatie voor je! De commentaren waren niet boos bedoeld, hoor, maar we snapten het gewoon niet. Nu wel en ik leef met je mee. Sommige mensen moet je echt een stevige zet geven voor ze op het idee komen, een DA te halen. Geukkig beslis ik zelf, wanneer de DA komt (en dat is heel snel, meestal), maar inderdaad, ik betaal ook de rekening zelf. Ben ook geen 15 meer Knipoog En gelukkig heb ik een stal, waar ze ook snel zijn met DA en ze weten dat als er iets is en ze me niet bereiken, ze altijd de DA mogen roepen en dat ik nooit zal mopperen en altijd zal betalen. En een keer was dat ook heel goed, dat ik dat zo duidelijk heb gezegd, toen een jaarlingetje van me zwaar gewond van de wei binnenkwam. Ze hebben haar zelfs naar de kliniek gebracht voor me!

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:02

@ Maysie "Dr was niemand op stal, dus weet verder nog niet wat de DA gezegd heeft.. "

Het was na aanleiding hiervan dat ik schreef dat ik dan zelf de da zou bellen.

Tja als het niet jouw paard is en de eigenaren zijn er een beetje laks mee dan kan ik me voorstellen dat je niet zomaar gaat bellen inderdaad. Maar ik hoop wel voor het paardje dat je familie de verantwoordelijkheid voor die merrie neemt en de da laat komen!

Ik kan me voorstellen dat je hier boos over wordt en bent. Sterkte ermee en ik volg dit even!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 00:50

Ik snap het nu waarom je zelf zo niet kon bellen maar nam aan dat het jou paard was omdat er in je beginstuk stond dat je bij jou paard in de wei stond.. Sorry als ik iets verkeerd heb gebracht of heb gezegt Knipoog

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:51

maar hoe gaat het nu met de merrie?

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 14:20

Zwelling is weg, maar volgens mij nogsteeds pijnlijk.