bij onze jaarlingd achten we eers o dat hoort bij de rhino, maar het bleek geen rhino te zijnw ant nu komt er dus etter uit.
Yustin
Geplaatst: 10-09-02 17:43
Oohw bij Ada, leuk joh, dan moet ik je vast wel kennen! (hmm maar heb geen idee wie je bent hahaha) Yus staat sinds gister ook met koorts
Anoniem
Geplaatst: 10-09-02 17:56
Oh nee! Balen voor je zeg... Ik zal je idd wel kennen. Heb die arme snowy ook verzorgt. Je weet wel, tegenover Cupido. Laat je me nog ff weten hoe het gaat met jus? Wacht ff... Jij reed weleens een proefje bij ons in de bak toch? Toen je het vroeg zei Arent: Al rijd je er een hele week in! (Of zoiets)
Yustin
Geplaatst: 10-09-02 18:49
jaaaaa dat ben ik!! snowy ken ik ook wel ja..Waar is die nu eigenlijk naartoe? Ik ga Yus vanavond temperaturen, dus dan hoor je het wel. Vanmiddag had hij 39.2
Anoniem
Geplaatst: 11-09-02 20:47
Hè, echt balen zeg. Je boft maar wel met zo'n paard als Yussie... Waar Snowy heen is? Dat vraag ik me ook af. Af en toe ken ik dat kind wel kielhalen. Ze vroeg of ik Snowy wilde blijven verzorgen, bla, bla, maar ondertussen gekke dingen vertellen over mij aan mensen die ik niet eens ken! Zucht... Vervelend van de droes zeg. Hoeveel paarden hebben het nu daar? Misschien zie ik je ma. of di. nog wel!
koetje
Geplaatst: 11-09-02 21:02
tipsss: * ja kan als je andere paarden afkomt en naar je eigen gaat, beter eerst ff naar huis gaan, andere kleren aandoen. * desinfecteer je schoenen en handen goed. (zo'n flesje net als zeep, maar dan met desinfectans met alcohol erin, is zonder water en zeep, heel handig, of je gebruikt dettol (van de drogist) * en de stallen goed desinfecteren (kan ook met dettol, doen wij ook) en het loop/gangpad. * zorg er dus voor dat je bij besmette paarden wegblijft, of je moet je desifecterenen en omkleden als je naar je eigen wilt, in de meeste gevallen blijt dit te helpen. stallen en looppaden ook.
Yustin
Geplaatst: 17-09-02 17:43
Yus is gelukkig weer beter En de rest van de paarden ook haast allemaal...gelukkig maar. Ik zit nu ziek thuis, dus kom deze week waarschijnlijk niet naar stal Ik hoorde trouwens dat er op prinsenstad, die stal daar tegenover en bij Kees Poot ook droes is uitgebroken....zucht......weet natuurlijk niet wat daar van waar is.
Ireen_
Geplaatst: 17-09-02 18:12
Mir, zijn die zieke paarden in de polder al weg? Whitley en ik zijn zondag wel gewoon weer naar buiten geweest bij de zandvlakte en kerkpolder, dat kon best volgens Henk als we maar niet te dicht bij andere paarden in de buurt kwamen. Bij kees Poot daar is volgensmij geen droes hoor, een paar meiden van de manege zeggen van niet iig (manege is er naast). De stal tegenover Prinsenstad daar heeft 1 paard droes gehad, die is gelijk apart gezet en dat is ook over. Bij prinsenstad zelf weet ik niet, niks over gehoord! zou niet best zijn als het op zo'n grote stal zou zijn...
Anoniem
Geplaatst: 17-09-02 19:12
Ireen ,waar is Poot ookweer? Ben trouwens voorlopig ff weg bij Henk... Durf geen risico te nemen... Maar zodra het over is, kom ik de stal weer onveilig maken hoor! (Arme jullie) Hoe is het met de paardjes daar? En vooral met Sisi en Salsa! Doe iedereen maar de groeten van me!
Yustin
Geplaatst: 18-09-02 19:28
nee ze staan nog in de polder Ireen...Het gaat al wel beter met ze hoor, maar ze kunnen de ziekte natuurlijk nog wel over brengen Zo veel kwaad kan het inderdaad niet als je er langs rijdt, want het risico is heel erg klein, maar 100% veilig is het natuurlijk nooit ....
Yustin
Geplaatst: 19-09-02 10:16
eeeh whitley ?? heb ik iets gemist ofzo? Maarre daarom zei ik ook dat ik neit wist wat er waar was van die verhalen!
Anoniem
Geplaatst: 19-09-02 17:25
Nee hoor! Je hebt (nog) niets gemist! We kennen dat meisje allebei, vandaar! Zeg, moossie, zou je ff een gil willen geven als het weer helemaal goed is bij jullie? Dan kan ik op de stallen waar ik ook kom weer 'sein veilig' geven!
Yustin
Geplaatst: 19-09-02 18:26
Whitley...Is dat een meisje? of een paard?? haha snap er niets meer van!! Maarre wat bedoel je met (nog) niet ??haha je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig. En tuurlijk hou ik je op de hoogte! Zodra ales weer oke is dan hoor je het van me
Ireen_
Geplaatst: 20-09-02 15:11
ja whitley is een meisje en zij heeft er ook een pony staan.
Anoniem
Geplaatst: 20-09-02 15:30
Was een grapje hoor! En ireen, mag van Henk gewoon naar stal zolang ik andere kleren daar leg en me voortdurend was! Gewoon oude kleding, dan kan ik gewoon nog wat doen daar!