Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marijke82 schreef:Michelle schreef:Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste zorg er echt niets aan overhoud hoor
Beetje rot opmerking....
Marcato schreef:Wat goed zeg dat je nog Z2 met je paard bent geworden! Dan is mijn zgn "wedstrijd-carriere" dus nog niet over. Maakt ook niet uit als dat niet meer zou gaan, maar het zou toch wel leuk zijn als ik nog kan rijden met hem.

Michelle schreef:hoezo?? dat geld toch met alles gewoon goed het advies opvolgen en niet te vroeg teveel willen. want dat is vaak bij zoiets het probleem, ik val hier niemand mee aan hoor, beetje jammer dat jij dat zo opvat.
het waren meer geruststellende woorden dat het goed komt ookal is hij op leeftijd. Michelle schreef:
Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste zorg er echt niets aan overhoud hoor

dat hij er wel weer bovenop komt. als ze maar niet te vroeg te veel wil.
Michelle schreef:ja ik bedoelde daarmee dat het niet het einde van de wereld betekenddat hij er wel weer bovenop komt. als ze maar niet te vroeg te veel wil.

Marcato schreef:@ Kellogs: hoe lang duurde dat herstel? En wat heb je in deze periode met je paard gedaan?
melaniepk schreef:als je paard flink rilt en zweet met druppels die eraf rollen en snuift met zijn neusgaten is het misse boel... vaak ontwikkeld spierbevangenheid zich door ineens hard aan het werk te gaan terwijl je paard dit niet gewend is....
een paard bij ons op stal had dit "regelmatig" maar functioneerde verder wel prima...het was gewoon oppassen met zware arbeid...