Ik begrijp heel goed moe moedeloos en verdrietig je hiervan kan worden. Je hebt duidelijk al je best gedaan om achter de oorzaak te komen, maar die blijft onbekend.
Met mijn paard heb ik hetzelfde meegemaakt. 5 jaar lang zijn wij bezig geweest met 'dokteren'. We zijn minimaal 4-5 maal bij dierenkliniek Bosch en Duin geweest en daar konden ze maar niet echt iets concreets vinden. Kreupelheidsonderzoeken, röntgenfoto's en dit om de ca. 2 jaar uitgebreid!
We hebben inspuitingen geprobeerd, maar ook dit werkte max 6 maanden.
Uiteindelijk zijn we bij Emmeloord gekomen, de eerste keer konden ze deels wat voor ons betekenen door ons paard te laten behandelen door de fysio daar. Maar dat was nog niet genoeg, want ze oorzaak van haar oorspronkelijke klachten kwam uit de voorbenen (klachten met de spieren zijn hieruit voor gekomen).
Uit pure wanhoop hebben we toen besloten nog 1x alles uit de kast te halen (als hier niets uitkwam was het over); kreupelheidsonderzoek, röntgenfoto's, echo en een scan. Uiteindelijk was het de scan die uitwees wat er aan de hand was.
Wat ik je kan aanraden is wat dierfysio ook al zegt: Ga ajb nog eens naar een (gerenomeerde) kliniek, eventueel een andere (als een soort second opinion).
En wees niet bang om daar de artsen naar hún eerlijke mening te vragen. Daarnaast kan je aan die artsen daar vragen of zij wat zien in een fysio of ostreopaat bij jouw paard. Je kan wel alles en iedereen erbij halen, maar misschien zit het probleem helemaal niet in die richting?
Hopelijk komt er iets naar voren, want bij de klachten die jij beschrijft moet er toch iets te vinden zijn. Succes