Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Veel succes!
).
)
. 
jeske333 schreef:Jammer dat je geen foto's hebt van hoe het eruit zag voordat het behandeld werd..
Maar het ziet er iig een stuk beter uit nu!!!
Lijkt overigens verdomd veel op de white line dissease.. wat je steeds vaker hoort...

Zilion schreef:Hai
Fijn dat het nu zoveel beter gaat. Ik heb ook al vanaf mijn 1e pony de broer van Rob, Toon, dat is ook alweer zo'n 18 jaar. Ze zijn soms erg kort door de bocht maar wel recht door zee en (h)eerlijk confronterend. Ik heb ook nog nooit problemen gehad aan de voetjes van mijn paarden. Gelukkig.
Borivage schreef:Zilion schreef:Hai
Fijn dat het nu zoveel beter gaat. Ik heb ook al vanaf mijn 1e pony de broer van Rob, Toon, dat is ook alweer zo'n 18 jaar. Ze zijn soms erg kort door de bocht maar wel recht door zee en (h)eerlijk confronterend. Ik heb ook nog nooit problemen gehad aan de voetjes van mijn paarden. Gelukkig.
Ben ik het mee eens.
Er zijn nog wel wat andere kleine dingen waar ik zlf niet mee eens ben, maar dat is ieder voor zich.
Ik ken diverse Hoefsmeden die niet te spreken zijn over hun, maar moet toch eerlijk zeggen ze zijn echt niet slecht.
Borivage schreef:Zilion schreef:Hai
Ben ik het mee eens.
Er zijn nog wel wat andere kleine dingen waar ik zlf niet mee eens ben, maar dat is ieder voor zich.
Ik ken diverse Hoefsmeden die niet te spreken zijn over hun, maar moet toch eerlijk zeggen ze zijn echt niet slecht.
Mist schreef:
Ik heb nu niet echt het makkelijkste paard om te beslaan + speciaal beslag (paard was op zijn 4e al opgegeven wegens HKO, arthrose en verbening vd hoefkraakbeenderen, gisteren nog lekker gereden, ze is nu 19 jaar !) maar als hij zelf een ijzer verkloot of het wil niet lukken, dan moet je hem ook horen vloeken en tieren op zijn eigen "onhandigheid" en ja, als je zijn advies niet opvolgt, waardoor zijn behandelplan de mist in gaat, dan kan ie ook wel eens boos worden en je de waarheid vertellen
jeske333 schreef:Dat klopt, maar de ontsteking zou het gevolg kunnen zijn van een bacterie die zijn slag kan slaan door een schimmel die deze ziekte veroorzaakt..
Maar het was maar een gedachte.. heb er zelf gelukkig nooit mee te maken gehad..
Snowytje schreef:Het gaat steeds iets beter. De opstartproblemen worden iedere dag iets minder, wel maar een heel klein beetje minder maar toch... Ze staat ongeveer 5 uur per dag in de wei en als ze de wei uitkomt loopt ze zo goed als normaal. Vandaag gaat er voor de laatste keer verband om haar hoeven, dan is het op. Dus vanaf morgen alleen nog een gaasje. Ik zal vanmiddag nog eens foto's maken, als ik het niet vergeet.