hanglip !..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paramejo

Re: hanglip !..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 08:06

schattig toch......

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 08:18

mijn verzorgfjord heeft dit ook en het staat grappig echter 1 troost als je het paard aan het werk zet is er echt geen hanglip te zien hoor

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:45

Ushi heeft al een centebakkie als hij gewoon op de poetsplaats staat, ja eignelijk overal,behalve als hij aant rijden is, of iets spannends ziet ofzo wanmt op concour doet hij t ook niet

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:47

Mijn pony heeft nog niet echt een centenbakkie, maar wel een klepperlip. En als hij dan los aan het rennen in de bak is kleppert het lipje vrolijk mee. Geweldig leuk om te zien. Haha!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:43

Nashke schreef:
Ik leesde hier ergens op bokt dat een paard met een hanglip meestal mentaal echt dommer zijn Boos!
Koe Maar mijn tante haar merrie heeft het ook en zij is echt wel slim hoor Ach gut

Mijn mentaal domme centebakkie doet haar mond om de handgreep van de schokdraad en zet haarzelf even in een ander weiland. Pling

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 11:52

dan heb jij een slimme pony maar toch heb ik liever dat mijn vp dat niet doet hoor! Tong uitsteken
een paar weides verder van torrie is een paardje met zo'n hanglip, en tis zo'n schatje! sinds kort staat er een nrps bij en die begint ookal zo'n lip te krijgen, is het besmettelijk?
zo ja zet ik torrie der ff dan is ie ook altijd heerlijk ontspanne Knipoog

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 09:59

Riri schreef:
Nashke schreef:
Ik leesde hier ergens op bokt dat een paard met een hanglip meestal mentaal echt dommer zijn Boos!
Koe Maar mijn tante haar merrie heeft het ook en zij is echt wel slim hoor Ach gut

Mijn mentaal domme centebakkie doet haar mond om de handgreep van de schokdraad en zet haarzelf even in een ander weiland. Pling

hahaha, mijn paard is dan iets dommer(geen centebakkie) Koe die gaat even voelen of er elektriciteit opzit, pakt ie de schrikdraad in zijn mond! Koe

En wat ik LAS op bokt is grote onzin hoor, vond het gewoon grappig Clown

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:01

Mijn paard heeft het ook als ze ontspannen is, als ik sta te poetsen enzo.

Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:02

mijn paard heeft ook zo'n ontzettend lekkere hanglip!.

GE-WEL-DIG. dan rent ze door de bak, en dan zie je dat lipje een beetje meegaan. echt zo lief.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:22

Een pony op de manege heeft er ook 1, die lip is gewoon 3 cm te lang denk ik, erg grappig Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:35

Wij hebben twee hele relaxte paarden mèt cente bakkie, en ééntje met een mooi gesloten bekkie. Maar die met dat gesloten snoetje is ook niet zo ontspannen. Wees er trots op!! Je paardje voelt zich schijnbaar prima!!!

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 01:43

hihi die van mij heeft er soms nog wat te eten in zitten. Maar dat is ook wel een vies nek hoor, want als ie door heeft dat je er aan komt smeert hij het rustig op je net schone trui, is zijn hang lip wel weer netjes schoon Kwijl

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:29

Haha, da's gewoon een centenbakkie. Lekker toch, lekker ontspannen! Clown