cherokeepaarden (.nl)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: cherokeepaarden (.nl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:39

Haha, je hoeft je niet echt open te stellen hoor. Gewoon gaan zoals je bent, maar iets niet bij voorbaat al afwijzen Knipoog En sceptisch zijn kan ze ook wel tegen Lachen

Ook ik ken Marijke al een tijdje (een jaar of 12) en ze heeft mij en mijn vorige paard heel goed geholpen. Ze kan inderdaad met ze communiceren of voelen waar pijn oid zit.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 07:29

ik ben zoooooo benieuwd!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:11

Nou ik ben langs geweest gisteren en mijn paard kon l.a. niet goed meekomen, belastte daardoor rechtsvoor. Nu blijkt dat paard beginnende hoefzweer heeft. En daardoor vast ging zitten in de rug en rechterkant van hals.

Nou ik bedoelde ook dat je niet er naar toe moet gaan als je bij voorbaat al denkt dat het niet werkt zeg maar.

Een vriendin van mij moet er helemaal niets van hebben, en daar krijgt Marijke dus geen informatie van, ze heeft dat dus wel via mij gedaan, zodat ze paard van mijn vriendin kon "bekijken"om het zo maar even te zeggen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 08:46

hoe doet ze dat dan bij problemen die paarden hebben in of op de trailer? daarvoor gaan we met het paard van mijn instructrice. hier hoor ik alleen maar problemen van lichamelijk aard.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:47

benangelique schreef:
hoe doet ze dat dan bij problemen die paarden hebben in of op de trailer? daarvoor gaan we met het paard van mijn instructrice. hier hoor ik alleen maar problemen van lichamelijk aard.

Geen idee heb ik geen ervaring mee.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:48

Ze kan ook heel goed mentale/emotionele problemen bij paarden oplossen. Hoe ze het met een trailer precies oplost weet ik niet. Wel zal ze proberen te achterhalen door welk trauma het paard er niet in wil of dat het gewoon stijfkoppigheid is bijv.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:00

Nou ik ben benieuwd... hoe is het afgelopen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 14:45

het was onwijs verhelderend. zal morgen of zaterdag even alle aantekeningen uittypen. Ben de helft van wat ze gezegd heeft al weer vergeten.
alles maar dan ook alles klopte!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:56

benangelique schreef:
het was onwijs verhelderend. zal morgen of zaterdag even alle aantekeningen uittypen. Ben de helft van wat ze gezegd heeft al weer vergeten.
alles maar dan ook alles klopte!

Nou fijn dat je toch wat gerust gesteld bent. Ben benieuwd naar je verhaal!!