ALLERGISCHE REACTIE vliegenmiddel met FOTO

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Re: ALLERGISCHE REACTIE vliegenmiddel met FOTO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 08:26

Ik zou je paard even met een milde schampoo wassen, want ik kan me herinneren dat het spul erg vet (olie) is en je dus een klein filmlaagje op jet paard spuit. Ik heb het ook welleens gehad, een allerigies reatie, deze was niet heel erg heftig en zo weer over. Maar ook onder de paarden heb je gevoelige huidjes, dus ik vind niet zozeer de de fabrikant hier erg schuldig is.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 09:09

ja idd het laat alsof er platen op liggen...

of er lavendel in zit? kijk dat is ook zoiets er staat alleen op op basis van citronella en verder staan er geen ingrediënten op.....

zal ff kijken waarom de foto's het niet meer doen....

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 09:11

Udo2001 schreef:
dus ik vind niet zozeer de de fabrikant hier erg schuldig is.

tuurlijk niet. vind ik ook hoor! maar ze mogen er wel op zetten dat het zoiets kan veroorzaken en wat er precies in zit.

Cassidy

Re: ALLERGISCHE REACTIE vliegenmiddel GRAND NATIONAL met FOTO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:15

ElCamino schreef:
ik vind de reactie van je wat overdreven.
Iedereen weet dat je middeltjes eerst op een klein stukje moet proberen voordat je grote delen gaat behandelen.
Elk paard is anders en kan een andere reactie op een middel krijgen. Sommige paarden reageren heftig, anderen niet.

De fabrikant kan hier weinig aan veranderen.Denk dat je misschien te hotren krijgt dat ze het jammer vinden dat je paard zo reageert op het spul maar dat ze er verder geen boodschap aan hebben.

ik test zulk spul altijd eerst op een klein stukje, issie allergisch dan gooi ik het weg, geef ik het weg en koop gewoon wat anders. Geen probleem van maken.

Ik heb een vergelijkbare reactie gehad bij mijn oudere merrie, ik had het getest, geen reactie, en langere periode gebruikt zonder reactie. Een keertje stond de sproeikop per ongeluk op straal ipv vernevelen, en toen heb ik een vergelijkbare reactie gehad. Dus ook testen wil niet zeggen dat je geen reactie krijgt, het kan ook aan de concentratie liggen.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:42

@TS: Waarom zou ik me aangesproken moeten voelen in hemelsnaam ??? ik geef alleen maar mijn mening erover meer niet.Denk je soms dat ik aandelen heb bij die zooi of zo?? ik gebruik dat merk niet eens
Verder geef je aan dat je de hals en flanken hebt gesprayed, dat zou ik niet doen....

Maar goed, blijkt wel weer dat wanneer je het niets eens met met de rest je meteen aangevallen wordt, haha...