Groene leem kuur schadelijk voor de chip?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: Groene leem kuur schadelijk voor de chip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:48

Rosita schreef:
Groene leem heeft niets met homeopathie te maken hoor..... Bij homeopathie verdun je een middel dusdanig dat je er niets meer van terugvind en het toch werkt, volgens zeggen <..>.

Je zaakjese een beetje op een rijtje houden Armaris Knipoog

Waar heb je die info vandaan gehaald? Clown

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:56

Rosita schreef:
En semra, het onderwerp vraagt toch om 'kinderachtige' reacties? Het is per slot van rekening een sprokkje en daar mag je best zelf iets bij verzinnen.

Het is geen sprookje, jij vindt het een sprookje. Daar zit een heel duidelijk verschil in.
Gelukkig verschillen we allemaal van mening, dat is ieders goedrecht. Maar om zo de mening van een ander belachelijk te maken vind ik bijzonder kinderachtig.

Ik zeg er ook bij dat ik niet weet of een chip er daadwerkelijk van gaat zweven. Alleen heb ik er een hoop over gelezen dat dat kan gebeuren. Daar waar ik het gelezen heb is het geschreven door mensen die de groene leem verkopen dus door dit openbaar te maken er alleen zelf maar minder van worden.

Overgens heb ik bijzonder goede ervaringen met een inwendige reinigingskuur met groene leem. Ik ben wat voorzichtiger geworden nadat mijn paarden een chip hebben gekregen. Uitwendig gebruik ik het nog wel gewoon.

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:02

henkv schreef:
Inderdaad. Misschien een kinderachtige reactie, maar ik kan werkelijk boos worden op kwakzalvers die goedgelovige mensen 100% flauwekul verkopen. En tegelijkertijd wordt ik verdrietig van mensen dat ze er nog intrappen ook!
Even terzijde: Waarom geloof je het verhaal van de kwakzalver wel, en dat van mij trouwens niet?

Ik geloof niet zomaar het verhaal van een 'kwakzalver'.
Ik spreek hier uit eigen ervaring, door regelmatig gebruik.

Paradiso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 11:58

Dank voor al de reacties. Jammer van sommige onzin-reacties, of dit topic het nu uitlokt of niet. Ik wilde gewoon wat meer info en ik denk dat bokt daar soms wel geschikt voor is... Bedankt voor jullie ideeen+meningen!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:06

henkv schreef:
Als je het effect van verplaatsen van de chip ten gevolge van groene leem wilt tegengaan, is er een eenvoudig middeltje: vang tussen 07.00 en 08.00 uur 's morgens (alleen dan!) enkele Dagpauwoogjes (dat is een vlindersoort). Maal de vleugeltjes tot een poeder en geef hiervan 0,05 gram per dag in, samen met een theelepeltje ongeslagen honing.
Belangrijk: het ingeven moet gebeuren met de linkerzijde van het paard (daar zit immers de chip) naar het zuiden gericht en bij onbewolkt weer.
Voor degenen die het lastig of wreed vinden om vlindertjes te vangen, heb ik het kant-en-klare poeder in huis. Het is bij mij te bestellen. Ik geef 100% garantie op succes (niet goed: geld terug).

GEWELDIG!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:37

Rosita schreef:
Esther schreef:
Chips die langer zitten zijn voldoende ingekapseld, die blijven wel zitten bij een groene leem behandeling. Met pas gezette chips zou ik wel oppassen.

Nou, wanneer donororganen en pacemakers ervoor op de loop gaan dan zou ik met je ingekapselde chippie ook maar uitkijken Clown

En semra, het onderwerp vraagt toch om 'kinderachtige' reacties? Het is per slot van rekening een sprokkje en daar mag je best zelf iets bij verzinnen.

Verzin dan iets waar je mensen niet mee kwetst, dit bericht jou is mij giga in het verkeerde keelgat geschoten. Mijn moeder heeft een donororgaan en je komt op mij over alsof je er nogal makkelijk over denkt.
Even wat beter infomeren, mensen met donororganen moeten hun leven lang veel medicijnen blijven slikken om afstoting te voorkomen. Ook zonder groene leem kun je dat orgaan vergeten als je die niet meer slikt. Mensen met donororganen mogen niet eens vitaminepillen oid slikken omdat ze dan teveel weerstand krijgen. Al eens jaren rondgelopen met een lamgelegde weerstand en dat allemaal om nog een beetje een leven te kunnen hebben?

Chips worden in een spier ingebracht en na verloop van tijd ingekapseld. De meeste blijven dan op de plaats zitten bij een groene leem kuur, er zijn er ook die wel aan de loop gaan. En dit verzin ik niet ter plekke, heb het van een osteopate met jarenlange ervaring.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:23

Groene leem werkt uitwendig ontzettend zuiverend.

Heb dat meermalen gezien bij vreselijke draadwonden. Mooie genezing en weinig littekenweefsel.
Waarom zou het uitwendig wel werken en inwendig niet.

Ik gebruik het kuursgewijs bij mijn paarden, verwerkt in een natuurlijke wormkuur.
Ik heb al een paar jaar geen wormbesmetting bij de dames.
Over de chip kan ik niet meepraten want die hebben ze niet.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:26

Wat jammer dat mensen het goed fatsoen uit het oog verliezen en andere mensen, die een serieuze vraag hebben, belachelijk maken.

henkv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:38

Ik weet niet of het laatste bericht voor mij is bedoeld, maar wat ik slechts wil aangeven is dat degenen die een relatie menen te zien tussen het verdwijnen van een chip en groene leem, de verhalen van Harry Potter waarschijnlijk ook serieus nemen...
Dat groene leem een gunstig effect heeft op wonden bestrijd ik niet.

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:04

Henkv, zo kom je al een stuk sympathieker over.
Dat je er niet in geloofd is prima maar in je vorige posts maakte je de mening van anderen nogal belachelijk en dat schoot ook mij in het verkeerde keelgat.

En idd uitwendig helpt de groene leem zeker super. Ik heb er al een hoop wonden mooi mee zien genezen waarvan oa de dierenartsen van dachten dat het een lelijk litteken zou blijven.
Mijn DA heeft het zelfs ooit aanbevolen.

henkv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:36

Ho. Nu ga je wel heel snel door de bocht. Nergens heb ik iets nadeligs geschreven over groene leem. Sterker nog: we gebruiken het zelf ook.
Waar ik me kritisch over uitlaat is het onderwerp van deze topic. Want dat moet toch echt verbannen worden naar de afdeling fabeltjes. Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:46

henkv schreef:
Ho. Nu ga je wel heel snel door de bocht. Nergens heb ik iets nadeligs geschreven over groene leem. Sterker nog: we gebruiken het zelf ook.
Waar ik me kritisch over uitlaat is het onderwerp van deze topic. Want dat moet toch echt verbannen worden naar de afdeling fabeltjes. Knipoog

Kan jij me dan verklaren waarom ze het op de site van de paardendrogist dan wel vermelden??

henkv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 23:27

Waarom de paardendrogist dat schrijft kun je hen beter vragen. Misschien hebben ze het ook maar overgenomen van iemand die het ook weer heeft gehoord van iemand, die...
Of ze schrijven het erbij om de geweldige krachten van het produkt wat aan te dikken.
Nogmaals: je zou het hen beter kunnen vragen/mailen.

Groene leem wordt ook in o.a. gezichtsmaskers voor de mens gebruikt en wordt ook oraal toegepast, o.a. voor maagaandoeningen. Nergens wordt daar over deze bijwerkingen gesproken. Er zijn nog geen meldingen van vullingen die eruit sprongen of beenpennen die zich verplaatsten.
Zoek eens even op internet op Groene Leem/Vertargil of lees de pdf van Vertargil.

Overigens is dit mijn laatste bijdrage over de hokus-pokus rond groene leem. Ik zal deze topic uitprinten en straks aan mijn kleinkinderen voorlezen voor het slapen gaan.
Lachen

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:49

henkv schreef:

Overigens is dit mijn laatste bijdrage over de hokus-pokus rond groene leem. Ik zal deze topic uitprinten en straks aan mijn kleinkinderen voorlezen voor het slapen gaan.
Lachen

STRAKS ???
Liggen jouw kleinkinderen zo laat in bed Knipoog