Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maximiliaan schreef:Hmm ik vind als hij de diagnose heeft gesteld dat het een onstoken talglier is dat hij deze moet open maken.. dit hoeft niet operatief maar kan je gewoon uitknijpen als het ware
Sowieso ben ik het er niet mee eens dat hij zegt een ontstoken talgklier.. Hij is namelijk niet ontstoken, hij kan pas onstoken worden als hij open is en er vuil bij komt, dan wordt hij pas ontstoken en als hij ontstoken zou zijn moet hij er antibiotica inspuiten om verdere infecties te voorkomen.
Na mijn idee is het dan een opgezette talgklier en moet deze verwijderd worden om onsteking te voorkomen als hij onverwachts zelf open knapt
maximiliaan schreef:
Sowieso ben ik het er niet mee eens dat hij zegt een ontstoken talgklier.. Hij is namelijk niet ontstoken, hij kan pas onstoken worden als hij open is en er vuil bij komt, dan wordt hij pas ontstoken en als hij ontstoken zou zijn moet hij er antibiotica inspuiten om verdere infecties te voorkomen.
.
maximiliaan schreef:hmm geen melanoom?? dat zijn ook gezwellen die bij paarden voorkomen