Wie gebruikt er Groen Oss Glucosamine Complex Speciaal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avanoort

Re: Wie gebruikt er Groen Oss Glucosamine Complex Speciaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 14:11

@nobelle, wat doe je dan precies?

nobelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:42

Ik laat een natuurlijke bekapper komen, nee, geen kwakzalver een échte goede, ik geef haar himalaya likstenen (natuurlijke zouten en mineralen uit de himalaya), mineralen van bij de kruidenhandelaar onder het eten (maar dit maar met korte perioden), en die natuurlijke bekapper heeft ook eens een bio-energetische behandeling gedaan en daar reageerde ze SUPER op! Ze kreeg veel meer levenslust, werd veel alerter, werkte liever...een aanrader dus Lachen
Ik vind het ook heel leuk om zelf achter verschillende natuurmiddeltjes te zoeken, gezond en heel goed voor onze schatjes !
tip: kijk mss ook eens op www.paardendrogist.nl Lachen
-xxx- tine

Bianca6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:34

Nou ik ben nu 2 weken verder met glucosamine complex en ik moet zeggen... ze doert het er super op. Ik zie echt verschil! Ik heb het met mijn dierenarts nog wel over hylaronzuur maar het zou elke 6 weken ingespoten moeten worden in het geval van mijn paardje. We gaan even bekijken of we dat gaan doen ipv de poeders. Misschien ga ik wel proberen de Primeval weg te laten en kijken wat er dan gebeurd.

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 10:57

nobelle schreef:
Ik laat een natuurlijke bekapper komen, nee, geen kwakzalver een échte goede, ik geef haar himalaya likstenen (natuurlijke zouten en mineralen uit de himalaya), mineralen van bij de kruidenhandelaar onder het eten (maar dit maar met korte perioden), en die natuurlijke bekapper heeft ook eens een bio-energetische behandeling gedaan en daar reageerde ze SUPER op! Ze kreeg veel meer levenslust, werd veel alerter, werkte liever...een aanrader dus Lachen
Ik vind het ook heel leuk om zelf achter verschillende natuurmiddeltjes te zoeken, gezond en heel goed voor onze schatjes !
tip: kijk mss ook eens op www.paardendrogist.nl Lachen
-xxx- tine

Ik ben ook een trouwe klant van de paardendrogist ja.
Mijn paard krijgt als extra vitaminen dagelijks een pavo-koek en vit. e selenium.
Die van mij voelt zich ook erg goed bij een kuurtje thee door de slobber, voor de afvalstoffen.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:24

Ik heb ook een paardje met artrose. Na het hele topic te hebben gelezen ben ik wat producten gaan opzoeken en bekijken. Ook heb ik telefonisch contact gehad met de Paardendrogist. Mijn paard is vaak wat stijf en stram, echt pijn heeft ze naar mijn idee niet. Zij adviseerden mij Equiflexion vloeibaar te gebruiken. Ook zou ik eventueel Duivelsklauw kunnen bijgeven op momenten dat ik denk dat ze pijn heeft.
Zelf vind ik het altijd erg leuk om zelf dit soort dingen helemaal uit te pluizen. Voordat ik de Paardendrogist had gebeld, was mijn idee ook om voor Equiflexion te gaan. Ik ga het bestellen en hopelijk kan ik mijn goede bevindingen met jullie delen!

Tevens heb ik besloten pavo summer-fit erbij te gaan geven, ook al staat mijn paard op een volledig voerschema!