Als je krap in de papieren zit (en ja dat kan helaas gebeuren) en wilt toch iets doen, kan ik je traumeel aanraden. Ik heb zelf een paardje met slijtage gehad in zijn achterbeen en dit spul heeft hem zo vreselijk goed geholpen. Ook de oudere paarden van mijn tante, allemaal 20+, gaan als een trein op dit spul. Zij en haar man zijn veearts en wonen in Canada en houden zich daarnaast ook bezig met homeopatie en alternatieve geneeswijze voor dieren.Gewoon de druppels twee maal daags door het voer doen. Het is ook niet super goedkoop, maar het help wel vreselijk goed. Je kunt het krijgen bij bv. de paardendrogist. .Je kan ook gewoon eens contact opnemen met een therapeut bij je in de buurt en vragen wat hij/zij ervan vindt.
En misschien, hoe rot het ook klinkt, is je paard idd klaar om full time met pensioen te gaan.
Ik zelf zou wel eerst de foto's laten maken en dan naar een homeopaat gaan. Kan je bij de kliniek niet regelen dat je het in termijnen betaald? In ieder geval heel veel succes ermee.