Hij krijgt iets meer dan een week van 's ochtends 8 tot 's avonds 11 weidegang met een veel jong gras.
Na 2 dagen kreeg hij eiwit bultjes. Dus nu gekozen om de luzerne te laten staan. Wel krijgt hij nog olie bij zijn brokken.
De brokken zijn nogsteeds de subli Maar ik zit heftig te onderzoeken om over te stappen op een ander voer. (tips of ervaringen)
Hooi krijgt hij nu drie plakken omdat hij de rest niet meer op eet maar door zijn stal loopt.
Hij is in een week tijd goed aangekomen. Zijn ribben zijn alleen nog in het midden zichtbaar. Super dus nu. Alleen jammer dat zijn spiertjes weg zijn.
Hij voelt zich ook een stuk blijer! Hij galoppeerd en bokt lekker mee als ik gek door de wei heen ren!
Gisteren foto's genomen. Dit is de enige die gelukt is (vervelend zo zonder schermpje)

Dit was hij van de winter:

Bloedonderzoek heeft hij tijd terug al gehad. Toen idd wormen. Vandaar mijn strakke ontworming nu!
Volgens DA zou daar nu niet heftigs afwijkends uit komen.
Ik had voor mezelf al bepaald dat ik de grens bij juli had gelegd om het alsnog te laten doen bij een andere DA.
Maar gelukkig kan gras wonderen doen, voor hoe het er nu uitziet. (even afgeklopt)